Bukefalos 28 Ă„r!

đŸ‡ȘđŸ‡șEU VALET 2024🇾đŸ‡Ș

Vilket parti kommer ni att rösta pÄ i EU valet 2024

  • SD

  • M

  • KD

  • L

  • C

  • V

  • MP

  • S

  • F

  • AfS

  • PP

  • Övr

  • Blankt

  • Kommer ej rösta


Resultat syns endast efter röstning.
Vore inte direkt ledsen om KD Äkte ut, och man dÄ kanske ifrÄgasatte Ebbas Buschs ledarskap, och valde nÄgon mer lÄgmÀld och trevlig politiker som Jakob Forssmed som partiledare. Nu tror jag iof att Ebba har högt förtroende ÀndÄ, men jag tror potentiellt att Forssmed hade varit en stark kandidat om det behövdes en partiledare.

Sen hoppas jag sÄklart att L Äker ut och de omvÀrderar. LÀste dock en text pÄ expressen (som sÀkert Àr lÄst nu) som argumenterar för att det kommer vara en förlust för L oavsett. HÄller de sig kvar kan det vara för att toppkandidaterna till EU-parlamentet Àr uttalade motstÄndare till samarbetet med SD... det vore bÀttre för landet med liberaler som Jan Jönsson och Cecilia Malmström i ledande positioner...
 
Vore inte direkt ledsen om KD Äkte ut, och man dÄ kanske ifrÄgasatte Ebbas Buschs ledarskap, och valde nÄgon mer lÄgmÀld och trevlig politiker som Jakob Forssmed som partiledare. Nu tror jag iof att Ebba har högt förtroende ÀndÄ, men jag tror potentiellt att Forssmed hade varit en stark kandidat om det behövdes en partiledare.

Sen hoppas jag sÄklart att L Äker ut och de omvÀrderar. LÀste dock en text pÄ expressen (som sÀkert Àr lÄst nu) som argumenterar för att det kommer vara en förlust för L oavsett. HÄller de sig kvar kan det vara för att toppkandidaterna till EU-parlamentet Àr uttalade motstÄndare till samarbetet med SD... det vore bÀttre för landet med liberaler som Jan Jönsson och Cecilia Malmström i ledande positioner...
HÄller helt med dig, iaf denna gÄng. Ebba mÄste bytas ut oavsett om KD Àr kvar eller inte och Jakob Àr helt klart bÀttre och skulle vara ett lyft för KD. Ena dagen ska L samarbeta med SD och dagen dÀrpÄ inte. Finns ju ingen stabilitet dÀr som dom velar och det sÀtter ju partiet i trÀsket. BestÀm er, L, en gÄng för alla. Sen har vi ju C som Àr helt anonyma. Kommer inte ut nÄtt dÀr överhuvudtaget.

Ska man tro pĂ„ vad som avslöjandes i gĂ„rdagens Herr Talman sĂ„ Ă€r Ebba skitförbannad pĂ„ Alice och Demirok Ă€r det ingen som vet vem det Ă€r. Inte ens hans fru 😂
 
HÄller helt med dig, iaf denna gÄng. Ebba mÄste bytas ut oavsett om KD Àr kvar eller inte och Jakob Àr helt klart bÀttre och skulle vara ett lyft för KD. Ena dagen ska L samarbeta med SD och dagen dÀrpÄ inte. Finns ju ingen stabilitet dÀr som dom velar och det sÀtter ju partiet i trÀsket. BestÀm er, L, en gÄng för alla. Sen har vi ju C som Àr helt anonyma. Kommer inte ut nÄtt dÀr överhuvudtaget.

Ska man tro pĂ„ vad som avslöjandes i gĂ„rdagens Herr Talman sĂ„ Ă€r Ebba skitförbannad pĂ„ Alice och Demirok Ă€r det ingen som vet vem det Ă€r. Inte ens hans fru 😂
Baserat pÄ andra Äsikter du uttryckt sÄ trodde jag att du skulle gilla Ebba?? KÀnner mig förvirrad, varför gillar du inte henne?

Och gamla Folkpartiet har ju kallats politikens Hallsberg, en "vÀntsal" för vÀljare som sedan kanske byter till ett annat parti.
 
Baserat pÄ andra Äsikter du uttryckt sÄ trodde jag att du skulle gilla Ebba?? KÀnner mig förvirrad, varför gillar du inte henne?

Och gamla Folkpartiet har ju kallats politikens Hallsberg, en "vÀntsal" för vÀljare som sedan kanske byter till ett annat parti.
Jo sÄklart gillar jag Ebba. Men nu tÀnkte jag mer pÄ partiet KD:s överlevnad. Med Ebba kvar vid rodret Àr nog risken överhÀngande att dom Äker ur Riksdagen i kommande val
 
MÄste bara gnÀlla lite:
Naturskyddsföreningen har skickat ut klimat- och miljöfrÄgor som alla partier har fÄtt svara pÄ, sÄ har Naturskyddsföreningen sammanstÀllt i en tabell.

PÄ sociala medier sÄg jag i kommentarerna hur Naturskyddsföreningen anklagas för att vara vÀnstervridna och att de försöker smutskasta vissa partier. Men... Det Àr ju partierna sjÀlva som fÄtt besvara frÄgorna???

Shoutout till Naturskyddsföreningens stackars anstĂ€llda som mĂ„ste sitta och svara alla de hĂ€r personerna som inte lĂ€ser ordentligt innan de börjar anklaga andra till höger och vĂ€nster đŸ„Č😼‍💹
 
MÄste bara gnÀlla lite:
Naturskyddsföreningen har skickat ut klimat- och miljöfrÄgor som alla partier har fÄtt svara pÄ, sÄ har Naturskyddsföreningen sammanstÀllt i en tabell.

PÄ sociala medier sÄg jag i kommentarerna hur Naturskyddsföreningen anklagas för att vara vÀnstervridna och att de försöker smutskasta vissa partier. Men... Det Àr ju partierna sjÀlva som fÄtt besvara frÄgorna???

Shoutout till Naturskyddsföreningens stackars anstĂ€llda som mĂ„ste sitta och svara alla de hĂ€r personerna som inte lĂ€ser ordentligt innan de börjar anklaga andra till höger och vĂ€nster đŸ„Č😼‍💹
HÄller med helt, dessutom Àr MP i toppen och de Àr inte ens klassiskt vÀnster.
 
MÄste bara gnÀlla lite:
Naturskyddsföreningen har skickat ut klimat- och miljöfrÄgor som alla partier har fÄtt svara pÄ, sÄ har Naturskyddsföreningen sammanstÀllt i en tabell.

PÄ sociala medier sÄg jag i kommentarerna hur Naturskyddsföreningen anklagas för att vara vÀnstervridna och att de försöker smutskasta vissa partier. Men... Det Àr ju partierna sjÀlva som fÄtt besvara frÄgorna???

Shoutout till Naturskyddsföreningens stackars anstĂ€llda som mĂ„ste sitta och svara alla de hĂ€r personerna som inte lĂ€ser ordentligt innan de börjar anklaga andra till höger och vĂ€nster đŸ„Č😼‍💹
Det Àr tyvÀrr helt i led med SDs attacker pÄ Naturskyddsföreningen under nÄgra Är. De hÀvdar att de Àr aktivistiska etc. De har ocksÄ begÄtt andra övertramp som det hÀr: https://www.gp.se/nyheter/sverige/s...s-givare.f9ab76cc-0e13-489e-a975-3d6072fec35f

SD har ocksÄ ifrÄgasatt Klimatpolitiska rÄdet, och Civil Rights Defenders nÀr de granskade Tidöavtalet och kritiserade sÄ ville de att medlen till den organisationen skulle dras in...: https://klimatgranskaren.se/efter-kritiken-sd-vill-tysta-klimatpolitiska-radet/
 
terminator2-were-not-gonna-make-it-are-we.gif
 
Jag fick 88% matchning mot MP nÀr jag gjorde valkompassen, tÀtt följt av V och S och sedan C och L. Jag brukar inte rösta pÄ MP men denna gÄngen blir det nog sÄ. Förra gÄngen röstade jag nog pÄ F! om de fortfarande var med.
 

Liknande trÄdar

Relationer Jag vet inte vart trÄden hör hemma, den spretar mot flera Àmnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag mÄste...
2
Svar
28
· Visningar
8 112
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok Hej! Som de flesta hÀr sÀkert kÀnner till vid det hÀr laget Àr jag mamma till @EmmaFilippa som brukar skriva mycket hÀr och som kÀnner...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 569
Kropp & SjĂ€l Orkar inte vara anonym.... I vĂ„ras fick jag tillfĂ€lle att vara med i en smĂ€rtstudie gjord av Örebros universitet för att fĂ„ hjĂ€lp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
28 354
Senast: EmmaW
·
  • LĂ„st
  • Artikel
Dagbok Jag har funderat nÄgra varv till pÄ mitt förhÄllande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlÀgg om det hÀr tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 337
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • StĂ€nger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp