Bukefalos 28 år!

Varulvslekarnas anmälningstråd

Absolut! Jag skrev mitt sista prov igår, vilket innebär att jag är helt klar med gymnasiet nu 🥳 (japp, jag är lite kaxig och förutsätter att jag blir godkänd på alla prov :D)

Med andra ord så borde jag typ ha oändligt med tid för lek nu. Så jag kan vara sidekick till dig om inte @Kilauea vill?
Eller om det finns någon annan som inte riktigt har tid att leka själv, men har tid att LLa.
Tänker att i så fall kanske det är bättre att jag är deltagare så att vi blir tillräckligt många för att leken ska kunna starta.
Med andra ord: placera in mig där det behövs - LL-sidekick eller deltagare :)
Grattis till stundande studenten! :bump:

Och jag kan vara med och leka om du vill vara sidekick. Om tiden tillåter mig.
 
Grattis till stundande studenten! :bump:

Och jag kan vara med och leka om du vill vara sidekick. Om tiden tillåter mig.
Tack! :)

Ska jag byta plats på oss på deltagarlistan då, så är du med och leker och jag sidekick till @Islandshästryttare?



LL: Islandshästryttare + sidekick heffaklumpen

1. Harrysen
2. qitis
3. LenaH
4. Gabby_Ossi
5. Blacksmithfarm
6. Cirkus
7. Niyama (om start omgående typ 2/5 eller från nästa helg)
8. Idahoe
9. Kilauea
10.
11.
12.
13.
14.
 
Absolut! Jag skrev mitt sista prov igår, vilket innebär att jag är helt klar med gymnasiet nu 🥳 (japp, jag är lite kaxig och förutsätter att jag blir godkänd på alla prov :D)

Med andra ord så borde jag typ ha oändligt med tid för lek nu. Så jag kan vara sidekick till dig om inte @Kilauea vill?
Eller om det finns någon annan som inte riktigt har tid att leka själv, men har tid att LLa.
Tänker att i så fall kanske det är bättre att jag är deltagare så att vi blir tillräckligt många för att leken ska kunna starta.
Med andra ord: placera in mig där det behövs - LL-sidekick eller deltagare :)
Åh 🤠 stort grattis till studenten :bump:
 
Kul @heffaklumpen att vi ska vara LL ihop igen och grattis till studenten! :bump::banana:

Bra initiativ att kolla med de som skrev upp sig för ett bra tag sen. Kan ju iallafall säga att det blir ett roligt och intressant tema som ni nog inte vill missa ;):) Jag och Heffa börjar så smått spåna på leken och rollerna nu i hopp om att kunna få igång den snart!
 
Tänker som BSF att det nog är bra att kolla att de som är uppskrivna fortfarande kan vara med, så jag börjar med att tagga de som är uppskrivna (men hoppar över de som skrivit i något tråden de senaste dagarna pga tänker att man isf sett att det ser ut att kunna bli lek snart) :)

@Harrysen
@LenaH
@Gabby_Ossi
@cirkus
@Niyama

fortfarande tid/sugna på att leka? :)
Jag har inte oceaner av tid men visst är jag leksugen!
 
Hur många år sen var det egentligen? Kommer för alltid få leva med det!:banghead:🤣🥰
Du inspirerade till och med en kurs i leken med tema ulvleks-universitet :D

"God morgon och välkomna till den mycket viktiga kursen "När får man använda versaler utan att lynchas?". Denna kurs uppskattas särskilt av de som ofta lottas till viktiga specialroller, och är en kurs där vi verkligen vill trycka på vikten av att se till att man tillgodogör sig all information, så var inte rädda för att ställa frågor om det är något ni inte förstår! Kursbok är "Grammatik från grunden" av Anna Hallström och Urban Östberg.

Under denna kursen kommer vi ha laborationen "God mot god" där ni kommer få studera reaktioner på plötsliga versaler i olika ord och hur detta påverkar hur andra ser en, samt föreläsningen "Versaler i svenskan och engelskan, vilka språkregler vi följer på internet". Dagen och kursen avslutas med en skriftlig tentamen, där ni kommer förväntas skriva ett antal förstadags-inlägg, med olika roller och motiveringar."
 
Du inspirerade till och med en kurs i leken med tema ulvleks-universitet :D

"God morgon och välkomna till den mycket viktiga kursen "När får man använda versaler utan att lynchas?". Denna kurs uppskattas särskilt av de som ofta lottas till viktiga specialroller, och är en kurs där vi verkligen vill trycka på vikten av att se till att man tillgodogör sig all information, så var inte rädda för att ställa frågor om det är något ni inte förstår! Kursbok är "Grammatik från grunden" av Anna Hallström och Urban Östberg.

Under denna kursen kommer vi ha laborationen "God mot god" där ni kommer få studera reaktioner på plötsliga versaler i olika ord och hur detta påverkar hur andra ser en, samt föreläsningen "Versaler i svenskan och engelskan, vilka språkregler vi följer på internet". Dagen och kursen avslutas med en skriftlig tentamen, där ni kommer förväntas skriva ett antal förstadags-inlägg, med olika roller och motiveringar."
:rofl::rofl::rofl:
 
Tänker som BSF att det nog är bra att kolla att de som är uppskrivna fortfarande kan vara med, så jag börjar med att tagga de som är uppskrivna (men hoppar över de som skrivit i något tråden de senaste dagarna pga tänker att man isf sett att det ser ut att kunna bli lek snart) :)

@Harrysen
@LenaH
@Gabby_Ossi
@cirkus
@Niyama

fortfarande tid/sugna på att leka? :)
🙋‍♀️ dock ej Midsommarkransen
 
I väntan på Godot ( att leken startar )
IMG_6162.jpeg
så har årets sista föl (nr 4 ) kommit. Kl 6.20 imorse kom ett hingstföl som föddes ute men som nu är inne för checka att allt är ok med mor och son (efterbörden släpper. Magen fungerar på den lille och han äter osv )
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 497
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 289
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 042
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 817
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp