Vi som pluggar del VII

Fick in skiten men det kan ha varit det sämsta jag skrivit på mycket länge. Vi får hoppas att det gått vägen ändå :p
 
Sjukt irriterande med sommarkurser som kör 90% av de obligatoriska tillfällen mitt på dagen de två första veckorna i juni. Finns inte en chans för mig som jobbar, så en sommarkurs tackade jag nej till, den andra var betydligt mycket mer flexibel och engagerade i att alla ska kunna läsa. Skillnaden när den riktar sig till yrkesverksamma.
 
Sjukt irriterande med sommarkurser som kör 90% av de obligatoriska tillfällen mitt på dagen de två första veckorna i juni. Finns inte en chans för mig som jobbar, så en sommarkurs tackade jag nej till, den andra var betydligt mycket mer flexibel och engagerade i att alla ska kunna läsa. Skillnaden när den riktar sig till yrkesverksamma.

Trist, min sommarkurs har inga obligatoriska träffar alls och inga föreläsningar utan är skriftlig och sen kan man delta i diskussionsforum. Känns som ett bra upplägg. Tre informationsträffar där man kan välja att vara med på en, två på dagtid och ett på kvällstid.
 
Jag är på vippen att strunta i min master.

Mitt projekt som var superspännande har gått från att vara innovativt med helt ny vinkel och superrelevant för branschen till att vara superplatt. Jag saknar siffror från massor saker, som en PhD student skulle fixa. Tyvärr så verkar programmet hon skulle använda vara jättesvårt så vi har inte kunnat få fram siffrorna. Hon är nu sjukskriven så det är verkligen tvärstängt där. Så min uppsats nu är bara "evaluation of social behaviour and milking temperament". Vilket hade kunnat vara intressant, men den enda faktiska datan jag har är licking (social temperament) och steps (milking temperament). Och jag vet verkligen inte vad jag ska göra med detta just nu. Jag har lagt till dominans i uppsatsen, för de siffrorna har jag, men igen... Det blir inte så mycket av det.

Uppepå detta så hjälpte en kompis mig med en lös lista om vad jag kunde ha med i min introduction, detta eftersom jag har svårt att hitta en röd tråd. Och sedan gjorde min sambo något med internet, så det sparades inte. Så allt det försvann.

Nu känner jag verkligen att jag inte vill mer. Det räcker. Jag orkar inte mer motgångar i detta just nu. Jag ska rent tekniskt vara klar den 27e. Jag har inget resultat, ingen introduktion, ingen diskussion, ingen slutsats..... Låter det som att det är görbart? Nej, inte det?

Det mesta av min tid att gått åt till att vänta på svar från andra i projektet. Det är inte jag som har sjabblat bort tiden. Eller ja, inte det mesta av tiden iaf. Givetvis har jag haft dåliga dagar. Men...
 

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
3 026
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 702
Senast: Hazel
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 906
Senast: Madalitso
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
1 368

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Lådcykel istället för bil?
Tillbaka
Upp