Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt våra katter går ofta ute, med halsband. igår hade dom hittat en kompis - en stor hankatt med såriga öron samt huden bakom öronen. såren...
Svar
7
· Visningar
1 241
Senast: Harvester
·
G
Övr. Katt Hur gammal kan igentligen en katt bli? jag fick min katt när jag va ca; 4år gammal och nu är jag 14 alltså är min katt 10år men hur...
Svar
19
· Visningar
1 322
Senast: mizz_beauty
·
Övr. Katt I fredags fyllde gammelkattungen 14 (och matte glömde givetvis bort att säga grattis :o ) Han har under det senast året åldrats lite...
Svar
18
· Visningar
1 067
Senast: Bansan
·
Övr. Katt Är det problematiskt att sammanföra vuxna katter (raskatter, Devon rex) med en vuxen hund (jakthund, tax)? Finns det nån speciell taktik...
Svar
7
· Visningar
1 072
Senast: Yrja
·
C
Övr. Katt Tänkte bara höra när ni ungefär brukar boka tid för vaccinering? Hur lång tid innan? I mitten av april är det ett år sedan min katt...
Svar
6
· Visningar
749
Senast: Sol
·
Övr. Katt När min damphanne inte får tillräckligt med uppmärksamhet och matte inte hör när han ropar ställer han sig helt enkelt på bakbenen och...
Svar
6
· Visningar
772
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Marwin som sitter och tittar på hästhoppning. Jagade hästarna med tassen sedan men dom korten blev väldigt suddiga...
Svar
3
· Visningar
884
Senast: et_flickan
·
Övr. Katt Hur utvisar sig diabetes hos katt? Jag misstänker att min katt har det,men vet inte om symptomen är desamma för katter som för...
Svar
7
· Visningar
13 480
Senast: Mietzekatze
·
T
Övr. Katt När vi ändå pratar om avelsrestriktioner på en annan tråd kan vi ju ta upp det här: Ja, alla vet väl vad matadoravel är får något (en...
Svar
7
· Visningar
1 395
Senast: MissFideli
·
M
Övr. Katt Kom hem och trodde han mist sitt öga. Det var alldeles rött och han nyser (rinner ej i näsan) ser ut som en inflamation i hela ögat, han...
Svar
10
· Visningar
1 111
Senast: Magica
·
Övr. Katt ....Ja, vad är normal vikt för en vanlig huskatt på 3 månader? Whizkey väger ca 1.800 gr, är det lite eller mycket?
Svar
3
· Visningar
8 096
Senast: Sol
·
Övr. Katt Igår fick jag veta av en nära vän att en tjej(min kompis känner inte vederbörande..) har en katt som fått ungar, de är nu 3 veckor men...
Svar
7
· Visningar
2 103
Senast: cassy
·
Y
Övr. Katt Idag var Ynthe inne på premiärtur på nya djuraffären här på orten, först och främst för att titta på en ny transportbur till min... 2
Svar
39
· Visningar
3 390
Senast: Nussikan
·
C
Övr. Katt Titus som kom från katthem som omplacerades hos mig i oktober förra året? Han var en ganska olycklig, rädd och försynt kisse till en... 2
Svar
27
· Visningar
1 796
Senast: Caltha
·
R
Övr. Katt Min katt bits när han blir busig. När man tar i honom alltså anfaller han handen/armen och biter. Han verkar inte arg utan snarare...
Svar
1
· Visningar
643
Senast: Tassetass
·
Övr. Katt Nu när snöovädret har kommit är inte min treåriga kastrerade hankatt inte så glad för att gå ut. Han brukar tidigare vintrar ova väldigt...
Svar
8
· Visningar
1 252
Senast: Sastra
·
Övr. Katt Min dampkatt Spot sitter ofta och sover, fler som har sittsovare? Tror inte att han gillar att sova för han sover väldigt lite för att...
Svar
1
· Visningar
1 098
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Va iväg å kastrerade 2 av mina töser idag. Den ena gick de hur bra som hellst med. Men den andra hittade han ingen livmoder på. Vände... 2
Svar
37
· Visningar
3 343
Senast: snurpe
·
R
Övr. Katt Så, nu har det hänt. Det sa bara pang och jag det var kärlek direkt :o. En svarthårig skönhet, urgullig och helt underbar :love: 2
Svar
25
· Visningar
2 122
Senast: relish
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka