Bukefalos 28 år!

Mia_R

Trådstartare
Jag har aldrig beställt från dem men har fått syn på en jerseyklänning jag gillar. Är det någon som beställt från dem och har ni varit nöjda med kvalitén?
 
Jag har aldrig beställt från dem men har fått syn på en jerseyklänning jag gillar. Är det någon som beställt från dem och har ni varit nöjda med kvalitén?

Jag beställer från dem med jämna mellanrum och har alltid varit väldigt nöjd. Har skickat tillbaks ett par jeans en gång som jag köpte i helt fel storlek (första paret jeans på typ femton år så hade ju ingen koll ;)) och ett par boots som inte satt bra på mina fötter, men annars har allting varit toppenbra. Särskilt plagg i jersey/trikå har imponerat på mig måste jag säga, jag har en klänning som jag köpt i alla tre färger/mönster och använder hur mycket som helst som är det bästa köpet på flera år.
 
Bonprix är den som jag i huvudsak beställer ifrån pga det bästa urvalet jag sett för större storlekar. Har alltid varit nöjd.
Enda gångerna jag lämnat tillbaka har varit klänningar som inte passat. Då har det varit modeller som är tajta och som varit svårt att avgöra på bild om de skulle passa mig.
 
Jag har aldrig beställt från dem men har fått syn på en jerseyklänning jag gillar. Är det någon som beställt från dem och har ni varit nöjda med kvalitén?
Hah! Jag beställde 2 klänningar därifrån igår...! Hoppas också att de är fina - de var gräsligt billiga, fick lite dåligt samvete men köpte ändå..... Hoppas storlekarna stämmer.
 
Beställt två gånger och aldrig mer! Första gången gick det bra. Andra gången skickade de till fel adress, 20 mil bort, var extremt otrevlig i kundtjänsten, skickade två fakturor och galet lång leveranstid (över en månad för en vara som fanns i lager enligt kundtjänst).
Aldrig mer Bonprix!
 
Har beställt därifrån många gånger, och det är bara en gång jag skickat tillbaka saker pga att de inte suttit rätt på min kroppstyp, vilket inte direkt är deras "fel"!
 
Oj är det bara jag som haft problem :o
Jag handlade mycket där för 5 år sedan (så de kanske är bättre nu) men slutade eftersom jag ofta fick fel färger på kläderna. Bilderna på hemsidan visade även väldigt avvikande färger mot det man fick hem, alltså om det såg ut som en ljusblå tröja på hemsidan var den mörkblå när man fick hem den trots att det inte ens fanns färger att välja mellan.
Fick flertalet gånger fel paket, alltså någon småbarnsmamma i Halland fick min minibikini och läderjacka, jag fick barnkläder, en gigantisk BH och massor med tröjor och byxor som inte direkt var min stil. En gång fick jag en hög strumpor i storlek 44 och kallingar... :D Tror ingen av oss var jättenöjda med den andres paket...

Kanske ska ge dem en ny chans! :up:
 
Har beställt därifrån några gånger men har alltid slutat med att jag skickar tillbaka allt. Konstig passform, konstiga storlekar, inte speciellt bra kvalitet.
Dock aldrig några problem med leverans, betalningar eller returer!
 
Beställer i stort sett alla kläder därifrån och har gjort så ett par år. Har aldrig haft problem med leverans eller returer och varit väldigt nöjd med det mesta jag beställt.

Sitter faktiskt jus nu med klänning och leggings som BonPrix levererat :D
 

Liknande trådar

Tjatter Har ni gjort sånna? Vart har ni i så fall beställt dem och är ni nöjda?
Svar
1
· Visningar
287
Senast: Krålus
·
Gravid - 1år Vad har ni ammat i? Jag skulle vilja hitta lite nytt till amningsgarderoben, jag är trött på att dra upp hela tröjan bland folk och...
Svar
13
· Visningar
463
Senast: WildWilma
·
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
855
Senast: mamman
·
Mat Hej! Någon som har tips på pub/bar/restaurang i centrala Göteborg där de kan tänkas ha bra rom? Några släktingar ska dit i helgen och...
Svar
7
· Visningar
820
Senast: marengo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp