Bukefalos 28 år!

Ersättning för operationsärr?

Folksam har 1 år ☺️

Inte mina försäkringar 😅
Står två år i villkoren på både min privata och den från ridsportsförbundet.

Och nu när jag gick och tittade såg jag att de ändrat 🤣
Var två år när olyckan hände, det är jag 100% säker på. Fick den informationen av handläggaren och hade två år på operationsärren på foten. Exet hade också två år när han körde omkull på en elsparkcykel.
Men då ska jag ringa idag och casha in massa pengar 🤑😂
 
Senast ändrad:
Det finns vissa, typ ridsport som fortfarande är 2 år, men generellt är det 1 år nu!
(Jobbar på Folksam 😁)
Jaha, jag vet att jag hade en ridsportrelaterad olycka första gången, då fick jag ersättning efter 1 år och det senaste var "drulle"(🤭) och då var det två år 😊
 

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
21 299
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Agria vägrar ersätta skada som skett i en olycka! Min häst gjorde sig akut illa i benet när han var ute i hagen och har sedan i...
20 21 22
Svar
432
· Visningar
38 071
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 504
N
Katthälsa Urinstopp! Det finns en lösning! Efter 4 spolningar som inte gav något resultat bestämde vi oss för att göra en operation på Aslan...
Svar
1
· Visningar
6 991
Senast: kebabbert
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp