Bukefalos 28 år!

Örebroare, kan ni ge lite busshjälp

Mirre

Trådstartare
Jag ska in till Usö i morgon och för att slippa krångla med parkering så tänkte jag ta bussen. Men nu är frågan, går länsbussen hela vägen till sjukhuset? Den gjorde ju det förut men nu har jag inte åkt buss på åratal och mycket har gjorts om. Om den inte gör det, kan man kliva av på Järnvägsgatan då? Det blir väl absolut närmaste vägen för att gå sista biten?
 
Jag ska in till Usö i morgon och för att slippa krångla med parkering så tänkte jag ta bussen. Men nu är frågan, går länsbussen hela vägen till sjukhuset? Den gjorde ju det förut men nu har jag inte åkt buss på åratal och mycket har gjorts om. Om den inte gör det, kan man kliva av på Järnvägsgatan då? Det blir väl absolut närmaste vägen för att gå sista biten?
Ja det tror jag
Järnvägsstationen tror jag den stannar på.
Men det beror på vilken buss. Vissa går till USÖ
 
När jag tittade i appen så såg det först ut som att den inte stannar vid sjukhuset, sedan som att den gör det. Jag får nog helt enkelt fråga chauffören när jag kliver på
 
När jag tittade i appen så såg det först ut som att den inte stannar vid sjukhuset, sedan som att den gör det. Jag får nog helt enkelt fråga chauffören när jag kliver på
Bara en tanke, jag har ingen koll på Örebro men vet länsbussen här (Oxelösund - Nyköping) så stannar bara vissa turer på sjukhuset. Så kika på olika tider om gör någon skilllnad, att kan va det.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
502
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 377
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 641
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 333
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Dra hästsläp med Tesla Y
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp