Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Idag fyller jag år och jag känner mig så tacksam. Jag är tacksam över att jag får leva här, på en plats som gör mig alldeles lugn och...
Svar
13
· Visningar
580
Senast: nejlica
·
Dagbok Inspirerad av @parellikusken och hennes kloka dagboksinlägg, för jag känner att det är så himla viktigt att dela med sig om vägen ut...
Svar
10
· Visningar
1 255
Dagbok Jag åkte av min häst i fredags och landade dumt, så vänster armbåge gick ur led, Fick den reponerad och gipsad, men den gick ur led i...
2
Svar
30
· Visningar
2 367
Dagbok och jag har bestämt mig för att ge mig själv en ponny i födelsedagspresent! :o Fråga mig inte VAR jag ska hitta den (Hästnet verkar...
Svar
11
· Visningar
989
Senast: Andromedae
·
  • Låst
Dagbok Jag har hankat mig fram sedan livet slogs i spillror i juni. Jobbar och har, på grund av en omorganisation fått betydligt mer ansvar...
Svar
6
· Visningar
1 330
Senast: Hyacinth
·
  • Låst
Dagbok I förrgår så fick jag låna en häst och rida lite. Det var första gången jag satt på en häst sedan den där träningen när min egen pärla...
Svar
3
· Visningar
1 126
Senast: Andromedae
·
  • Låst
Dagbok Idag har det gått tre månader sedan min häst fick en konstaterad akut senskidesinflammation efter att ha snubblat till under ett...
Svar
4
· Visningar
891
Senast: Andromedae
·
  • Låst
Dagbok För en vecka sedan fick vi ett samtal. Min svärfar hade blivit plötsligt jättesjuk och blivit inkörd till sjukhuset. Vi satte oss i...
2
Svar
20
· Visningar
3 322
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp