Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Jag har kanske haft tur eller helt enkelt varit förskonad från större problem i mina hästars munnar. Men sen för några veckor sedan...
Svar
2
· Visningar
769
Senast: MayGrace
·
  • Låst
Dagbok Så mycket som händer och så mycket som ska hända. För första gången på många år fick jag kontakt med en läkare som var villig att...
Svar
10
· Visningar
937
Senast: MayGrace
·
  • Låst
Dagbok Börjar med att skriva att ni som känner mig eller kan räkna ut vem jag är osv IRL håll det för er själva för de här kan vara och är lite...
Svar
0
· Visningar
805
Senast: MayGrace
·
  • Låst
Dagbok För att göra något kul av mitt liv som just nu är helt upp och nedvänt så delar jag i denna tråd ett foto om dagen jag tagit. De är en...
Svar
13
· Visningar
1 671
Senast: MayGrace
·
  • Låst
Dagbok Hittills i år har de verkligen inte blivit som jag tänkt mig med något. Först min 4 åring som visade sig att han kommer behöva massa tid...
Svar
0
· Visningar
788
Senast: MayGrace
·
  • Låst
Dagbok Förra året vid den här tiden blev min högst älskade ponny utdömd. De visade sig att hon hade fått svår artros i sina bakknän, visst hade...
Svar
8
· Visningar
1 032
Senast: MayGrace
·
  • Låst
Dagbok Jag har inte haft ångest på så länge, de var länge sedan jag fick någon sån där stor panikattack, måste vart förra sommaren när hela...
Svar
2
· Visningar
688
Senast: MayGrace
·
  • Låst
Dagbok Försöker ta en dag i taget, de gör fortfarande ont i hjärtat och en tår trillar då och då över min förlorade vän. Försöker låta bli att...
Svar
0
· Visningar
496
Senast: MayGrace
·
  • Låst
Dagbok De gör så ont, jag har förlorat en vän jag verkligen ville ha i mitt liv fast vi bara känt varandra en kort tid. Allt slutade i kaos och...
Svar
0
· Visningar
720
Senast: MayGrace
·
  • Låst
Dagbok De var med visst vemod jag klev ut från Universitetet denna sista gång för terminen. De som har vart min fristad hela våren, där jag...
Svar
0
· Visningar
396
Senast: MayGrace
·
  • Låst
Dagbok Just nu är livet lite kaos igen, mycket som pågår och sömnen har blivit lidande sista veckorna. Jag är hyperkänslig som vanligt när jag...
Svar
18
· Visningar
1 790
Senast: MayGrace
·
  • Låst
Dagbok Just nu är jag jätte splittrad, jag tänkte väl inte att de skulle bli så här när jag tog hem den där små fjantiga lilla valacken i...
Svar
1
· Visningar
801
Senast: Cilva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Trött och arg
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Inredningstråden, del 2

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp