Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Nu när jag varit sjuk inser jag hur ensam jag är. Ingen mer än min syster hör av sig.. Det finns nog de som inte ens har de så jag...
2
Svar
24
· Visningar
1 832
Senast: Nepenthe
·
Dagbok Ja, jag är 38 år och det slår aldrig fel att prata med mor eller moster. De kan va glatt men det kommer ALLTID en "gör såhär" från dem...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 114
Senast: Nepenthe
·
Dagbok I en månads tid har de varit väldigt jobbigt.. Ångest, svårt att sova, magen har krashat, tinnituss(?) kommer och går.. o huvudvärk...
Svar
7
· Visningar
762
Senast: Nepenthe
·
  • Låst
Dagbok Hej, för två veckor sen fick min far en stroke, han hade en gammal propp i halsen och en stor längs med ena sidan av hjärnan. Han...
Svar
11
· Visningar
1 247
Senast: Nepenthe
·
  • Låst
Dagbok Det började i helgen när han hade en dröm. Han är sur och irriterad. Jag frågar om det är jag som gjort något? Nej det är det inte. Jag...
10 11 12
Svar
237
· Visningar
27 779
Senast: Nepenthe
·
  • Låst
Dagbok Jag har alltid varit stolt över mitt jobb och tacksam för lönen som gör det lättare för mig som singel att ha råd med mina...
Svar
5
· Visningar
1 076
Senast: LittleJohn
·
  • Låst
Dagbok Jag har tänkt mycket på mitt mående och logiken säger att det är mitt ex som dragit ner mig såpass att jag nu är sjukskriven. Men en del...
Svar
12
· Visningar
1 618
Senast: vallhund
·
  • Låst
Dagbok Äntligen fått kontakt med företagshälsan och varit på två besök med psykolog och ett med läkare. Efter dessa har de kommit fram till...
Svar
4
· Visningar
1 023
Senast: Nepenthe
·
  • Låst
Dagbok Igår blev det mörkt, jag såg bara allt jag misslyckas med. Att ingen av mina vänner hör av sig till mig, att min familj mår dåligt och...
Svar
3
· Visningar
1 259
Senast: Bluefish
·
  • Låst
Dagbok Ja i fredags var första mötet.. Vägen dit var inte lätt! Ringde tre gånger utan att få en tid. Först fattades kostnadsnummer, andra var...
Svar
2
· Visningar
558
Senast: Nepenthe
·
  • Låst
Dagbok För 1,5 år sen gick jag in i väggen. Allt rasade och jag sökte hjälp via företagshälsovården. De tyckte jag skulle ta ut ledigt, min...
2
Svar
30
· Visningar
2 511
Senast: Nepenthe
·
  • Låst
Dagbok Känns som luften gått ur mig, jag är ledsen ofta. Kämpar med extremt mycket på jobbet, vara trevlig och tillmötesgående.. Jag tänker...
Svar
7
· Visningar
943
Senast: Nepenthe
·
  • Låst
Dagbok Detta hästköp blev inte som jag tänkt mig, kan inte skylla någon annan än mig själv! Hästen var okomplicerad hos beridare och vi läser...
9 10 11
Svar
200
· Visningar
18 376
Senast: Nepenthe
·
  • Låst
Dagbok Från i våras när allt var jobbigt känns det så mycket bättre nu! Jag börjar hitta tillbaka till mig själv, glad, stark och problemen ter...
Svar
11
· Visningar
869
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Kön kattungar
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp