Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok K, den nye arbetskonsulenten kom fram till mig i korridoren och frågade vad jag jobbat med och gjort tidigare. Då hen tycker att jag ger...
Svar
0
· Visningar
363
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
460
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Försäkringskassan och... jag är hungrig, men det struntar försäkringskassan högaktningsfullt i. Jag har haft 3100 i...
Svar
1
· Visningar
630
Senast: IngelaH
·
Dagbok Jag snikade till mig en matbit och en kopp födelsedagskaffe, en dag för tidigt i Hovsta. Och vägen hem, var en intressant historia. Sju...
Svar
4
· Visningar
375
Senast: IngelaH
·
Dagbok Postade två brev (överklagan till FK och AF), kostade 36 kronor kommer väl kosta det dubbla innan jag får rätt. Sedan gick jag in till...
Svar
0
· Visningar
304
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Vårdbegäran mottagen och vidarebefordrad till Lindesberg. Idag var det administrativt arbete igen.
Svar
3
· Visningar
298
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok ...en fleeceboa/halsduk. Idag tog jag veckans första rast, då det inte var så bra för mina fingrar o händer. Men den blev klar, innan...
Svar
4
· Visningar
321
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Man får en mapp, med papper skriven beskrivning med bilder på vad man ska göra... * registrera beställning av namnskyltar, med nål eller...
Svar
2
· Visningar
291
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Klockan ringde 07.10, hemvården skulle komma 07.45 och färdtjänsten 08.15. När hemvården inte kommit kl 8. drog jag på mig ytterkläder...
Svar
4
· Visningar
528
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok ...som jag hade mellan 2006 och 2022 och har beviljat fram till juni 2024 som det är just nu... Idag var det bistert. En av låsgubbarna...
Svar
3
· Visningar
687
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok 20/12 Arbetsterapeut Julia, startade film om sömn/sömnbrist. Jag hann inte se vad den hette. En stor del av människor mellan 18-35...
Svar
2
· Visningar
494
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok 8.40 var jag på plats. Men tid får bara räknas från klockan 9.... Det kom ut en snubbe genom en dörr, nu blir det film i...
Svar
5
· Visningar
525
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Med lite mer information om arbetsförmågetest och vägen till arbete. När jag kom på plats, var det folk som själva var "inskrivna", som...
Svar
0
· Visningar
439
Senast: IngelaH
·
Dagbok Men det är väl så det ska vara. Fick en swish av min snälla farbror, så jag kunde köpa smör, bröd och något att äta.... Det är först...
Svar
0
· Visningar
322
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Jag var inne på FK's sida... än så länge är det enbart pensionen som kommer på måndag... 5784, räcker till hyran och nästan... halva...
Svar
0
· Visningar
357
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Så blev det luciamorgon, med luciatåg på TV och massor av luciatåg, runt om i städer, kommuner och facebookflöden, trots att spam om...
Svar
3
· Visningar
438
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok M från hemtjänsten beordrade mig att stanna inne idag, snömodd så att jag och andra funktionsnedsatta som inte har rätt att vistas...
Svar
6
· Visningar
606
Senast: IngelaH
·
Dagbok 4 styrelsemedlemmar (vi då) och 7-8 besökare, mellan 12-17. Pyssla fick styrelsen göra själva, en dam köpte en lott och fick lite...
Svar
0
· Visningar
261
Senast: IngelaH
·
Dagbok Jag tog tag i den "halshuggna ängeln", sen i somras idag. Jag tänker inte hänga ut den ansvarige för halshuggningen... Tittar man från...
Svar
4
· Visningar
254
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Eftersom snön kom, det frös och dörröppnaren på baksidan som är enda vägen jag tar mig ut och in med manuell rullstol, promenadscooter...
Svar
0
· Visningar
381
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp