Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
473
Senast: Takire
·
Dagbok Här kommer en saga börja, fortsätta och kanske också ta slut. Det spelar ingen roll om den är dålig eller bra, välskriven eller slarvig...
Svar
0
· Visningar
291
Senast: Takire
·
Dagbok Egentligen bestämde jag mig för att helst inte logga in här på ett tag, och särskilt inte skriva något här på några månader. Detta då...
Svar
2
· Visningar
568
Senast: Luff
·
Dagbok Om det flyger en svart drake över himlen från solen och försvinner bakom ett moln betyder det då att man måste prata om drakar om man...
2
Svar
29
· Visningar
2 922
Senast: Takire
·
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: Bison
·
Dagbok En gång för inte alls så längesedan men i ett mycket avlägset land levde en människa som längtade efter spänning och äventyr och mer...
Svar
0
· Visningar
334
Senast: Takire
·
Dagbok Jag hade den mest fantastiska dröm inatt. Jag drömde att jag läste en bok som innehöll den mest märkvärdiga och besynnerliga berättelse...
Svar
0
· Visningar
227
Senast: Takire
·
Dagbok Ibland hjälper jag en tjej som tigger utanför en affär här i närheten. Det vill säga ger lite pengar eller betalar varor. Inte så ofta...
Svar
0
· Visningar
352
Senast: Takire
·
Dagbok Jag är så himla omotiverad till mitt jobb för tillfället. Det är ett vikariat på heltid som jag har fram till 30/6. Vi har nyss fått en...
Svar
0
· Visningar
1 035
Senast: Takire
·
Dagbok Jag är den jag är och jag är som jag är och jag varken kan eller vill vara på något annat sätt. Ändå är det omöjligt att inte känna ett...
Svar
10
· Visningar
882
Dagbok För några år sedan var jag på väg att ta körkort. I alla fall så tog jag många lektioner och lärde mig väl en del, men det tog längre...
18 19 20
Svar
393
· Visningar
21 266
Dagbok Jag håller på att plåga mig igenom en utbildning till barnskötare. Är i slutet av andra kursen vid det här laget. Det går så trögt! En...
Svar
0
· Visningar
477
Senast: Takire
·
Dagbok Har funderat en stund på om jag ska posta en dikt jag skrev ikväll och blev lätt road nu när jag oroar mig för att ångra mig om jag gör...
Svar
0
· Visningar
984
Senast: Takire
·
Dagbok Just idag saknar jag verkligen den där självklara nära vänskapen jag var lycklig nog att ha som tonåring och ung vuxen. Tänk att man...
Svar
0
· Visningar
392
Senast: Takire
·
Dagbok Hade svårt att välja om jag skulle starta en vanlig tråd eller inte, men nu fick det bli en dagbokstråd. För en stund sedan ringde en...
Svar
18
· Visningar
1 689
Senast: starcraft
·
Dagbok Det sorgliga med att vi människor är individer är att vi alltid är delvis ensamma. Om man inte tänker på det så bryr man sig nog inte...
Svar
7
· Visningar
1 209
Senast: Lobelia
·
Dagbok För en tid sedan kom begreppen asexualitet och aromanticism (vilket ord!) upp i ett par trådar här på bukefalos. Jag insåg då att jag...
Svar
6
· Visningar
789
Senast: Nahar
·
Dagbok Igår kväll satt jag med hunden och väntade på bussen när ett gäng ungdomar kom gående och stannade vid busshållplatsen. Stannade och...
Svar
1
· Visningar
648
Senast: MiaMia
·
  • Låst
Dagbok När man tröttnar på att ha tankarna malande i huvudet, men inte känner att det finns någon som det fungerar att prata om ämnet med kan...
Svar
0
· Visningar
615
Senast: Takire
·
  • Låst
Dagbok Jag får hoppas att ingen potentiell arbetsgivare läser det här :laugh:. Nu har jag varit ledig sedan 20/12 och är ända till på tisdag...
Svar
0
· Visningar
712
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp