Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Ibland känns det som bästa alternativet. Eller kanske inte nödvändigtvis ett BRA alternativ, så "bästa" är väl att ta det lite för...
Svar
2
· Visningar
922
Senast: MiaMia
·
  • Låst
Dagbok Jag skulle behöva kunna stänga av uppmärksamhet på omvärlden ibland. Det är jag säkert inte ensam om? Jag tror inte att jag är väldigt...
Svar
3
· Visningar
820
Senast: Grazing
·
  • Låst
Dagbok Jag har inte ridit på ca 10 dagar eftersom jag legat på.sjukhus osv. Som tur är har jag fått hjälp med att rida iallafall några dagar...
Svar
3
· Visningar
597
Senast: MiaMia
·
  • Låst
Dagbok Jag har varit inlagd på psyk i nästan en vecka nu. Första 2-3 dagarna är rätt luddiga och jag sov mig mest igenom dem, men igår och idag...
Svar
8
· Visningar
1 573
Senast: Vinur
·
  • Låst
Dagbok När "bästa vännen" (??) i ett samtal om självmord säger att han blev visst lite upphetsad nu. Sen, självskadebeteende är faktiskt lite...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 690
Senast: Blimblom
·
  • Låst
Dagbok Tänk dig att du står vid kanten av ett stup. Det är jättehögt, du kommer inte överleva om du ramlar ner där. Bakom dig är en flock...
Svar
15
· Visningar
1 447
  • Låst
Dagbok Jag behöver ventilera nånstans, men hittar inget ställe för det. Kanske är det här rätt? Hursomhelst. Jag vet att det här låter helt...
Svar
10
· Visningar
1 158
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
Dagbok "Jag tycker det är jobbigt för det känns som att jag liksom inte kan formulera och få fram det som är i huvudet" "Men det är nog bara...
Svar
0
· Visningar
613
  • Låst
Dagbok Ibland blir jag väldigt irriterad på mig själv. Jag är så överkänslig. Som när jag fick ett brev från handläggaren på FK och hen skrev...
Svar
5
· Visningar
1 173
Senast: bettysmatte
·
  • Låst
Dagbok I lite drygt en vecka nu har jag inte gjort någonting. Fast nej, det är inte sant, det har jag visst det. Jag har varit mycket i...
Svar
0
· Visningar
817
  • Låst
Dagbok Vilken skitdag. Jag har haft otroligt mycket ångest hela dagen, hade det även igår. Tagit ångestdämpande både igår och idag, men det ger...
Svar
0
· Visningar
696
  • Låst
Dagbok Det här är väl kanske inte så mycket för andra att läsa, men vill ni så är det självklart fritt fram. Men mest av allt är det för min...
Svar
0
· Visningar
630
  • Låst
Dagbok Det här kommer nog inte bli ett så värst välformulerat inlägg. Jag är bara SÅ TRÖTT idag. Jag är trött i huvudet och i kroppen. Jag har...
Svar
5
· Visningar
622
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Tänkte om jag skulle försöka sammanfatta året som gått lite. På det "privata planet" har jag verkligen inte mycket att säga... Jag har...
Svar
1
· Visningar
547
Senast: EmmaW
·
  • Låst
Dagbok Idag har jag fått en del gjort. Eller det känns iallafall så, men när jag skriver ner det ser det väldigt fjuttigt ut. Det är ju...
Svar
3
· Visningar
584
Senast: grodan21
·
  • Låst
Dagbok Ikväll SKA jag fylla i kontaktformuläret på kommunens hemsida om personligt ombud. Fast det känns läskigt, inte som "nåt för mig", som...
Svar
2
· Visningar
750
  • Låst
Dagbok Nu har jag bestämt att hästen ska få vila en vecka. Det är ingen lång tid, men det ger mig ändå lite dåligt samvete. Men jag bestämde...
2
Svar
22
· Visningar
1 183
  • Låst
Dagbok Igår skrev jag att jag behövde göra det här: duscha , tvätta, städa, storhandla, skriva tydliga foderstater till hästarna, se...
Svar
0
· Visningar
548
  • Låst
Dagbok Jag bröt ihop i stallet idag. Inget stort egentligen, jag tror inte det syntes i närheten av lika mycket som det kändes. Det blir sådär...
Svar
10
· Visningar
656
  • Låst
Dagbok Det är runt tio dagar kvar till jag har nästa inbokade möte på psyk. Det betyder att jag i ungefär tio dagar till måste hålla uppe en...
Svar
0
· Visningar
549

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp