Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok 2019 var jag på mitt första ras-EM (utan häst). Mitt barn var då typ sju månader och EM hölls i norra Tyskland. Efter pestens tid är det...
2
Svar
33
· Visningar
1 523
Senast: Blyger
·
  • Låst
Dagbok Vi kanske ska börja med den där fantastiskt vackra treårshingsten, Karen-Ser, bara för att sätta standarden så att säga? :D Kanske ska...
Svar
18
· Visningar
1 261
Senast: Blyger
·
  • Låst
Dagbok Och så blev drömresan till en mardröm :cry: Min man är på akuten med andnöd. Jag fick lämna honom där runt kvart över tolv i natt för...
Svar
11
· Visningar
1 503
Senast: Blyger
·
  • Låst
Dagbok Tänkte börja samla lite reflektioner efter resan... Akhal tekéer finns i flera olika linjer och fyra olika typer, från de mest...
Svar
8
· Visningar
919
Senast: Blyger
·
  • Låst
Dagbok Nu är vi på väg! Första stoppet blev på McDonalds i stan, haha. 21.55 ska vi vara i Trelleborg för att ta färjan till Tyskland men...
Svar
16
· Visningar
1 824
Senast: Blyger
·
  • Låst
Dagbok Just nu är jag mitt uppe i planerandet av en drömresa, ner till EM (för min ras) i Tyskland i sommar. Eftersom jag är föräldraledig är...
2
Svar
24
· Visningar
2 555
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Hingstval 2024
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

Tillbaka
Upp