Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Nu är jag där igen. I ett mellanläge inför hösten, taggad men även nervös och lite känslan av ”vafan har jag gett mig in på nu”. Jag har...
Svar
1
· Visningar
408
Senast: Araminta
·
Dagbok Har känt mig lite skum sedan efter semestern, trött och lite sjukdomskänsla i kroppen. Förklarade det med att det är alltid lite jobbigt...
2 3
Svar
40
· Visningar
8 365
Senast: Bison
·
Dagbok Idag är det sista dagen innan semester och även sista dagen på vikariatet jag haft senaste året, så det har varit en del saker att "wrap...
Svar
1
· Visningar
648
Senast: Elo
·
Dagbok Har hamnat i en jobbfunderar-loop. Är idag på ett vikariat som sträcker sig tom augusti-22, men vad ska jag göra sedan? Det är både...
Svar
8
· Visningar
949
Senast: SaraXX
·
  • Låst
Dagbok Ja nu har den smittsamma åkomman verkligen slagit till. Är väldigt hästsugen och bor i princip på hästnet :p Jag har ju mycket "häst" nu...
Svar
1
· Visningar
463
Senast: Nepenthe
·
  • Låst
Dagbok Nu har 7,5 månad gått på jobbet där jag är och jag håller på och avslutar. Det är de snabbaste månaderna i mitt liv, herregud vad fort...
Svar
0
· Visningar
745
Senast: villhöver
·
  • Låst
Dagbok Tänk vad tiden går. Redan en vecka in i oktober. Helt galet faktiskt! Efter semestern har jobbet rullat på i 200 knyck, det är otroligt...
Svar
3
· Visningar
1 038
Senast: Nepenthe
·
  • Låst
Dagbok Ett par dagar kvar bara, sen är det back to reality. Brrrr! kommer kännas ok efter ett par dagar när man är inne igen men såhär ett par...
Svar
0
· Visningar
627
Senast: villhöver
·
  • Låst
Dagbok Ja verkligen, igår slog det till ordentligt - och inte var det när jag satt och red någon av de fina hästar jag får möjligheten att...
Svar
0
· Visningar
920
Senast: villhöver
·
  • Låst
Dagbok Jag ska försöka att inte gnälla mer över jobbet, men situationen är som den är. Vikarier som inte dyker upp på pass utan att höra av sig...
Svar
3
· Visningar
1 058
Senast: Bison
·
  • Låst
Dagbok Då har vi äntligen flyttat efter en lång väntan. Helt klara är vi inte, det står fortfarande lådor här och där samt saknas lite olika...
Svar
0
· Visningar
421
Senast: villhöver
·
  • Låst
Dagbok Den frågan fick jag igår av en i "min" personal. Det är tråkigt att det är en så dyster bild av arbetsplatsen. Det är mycket att ta i...
Svar
0
· Visningar
578
Senast: villhöver
·
  • Låst
Dagbok Det är väldigt dubbelt nu, ena stunden har jag tappat all lust på ridning, tänkt att jag säljer alla hästprylar och utrustning. Jag...
Svar
0
· Visningar
952
Senast: villhöver
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp