Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Jag bytte stall i december efter att jag hamnat dels hamnat i mellan två parter som inte var helt överens och för att jag kände mej...
Svar
3
· Visningar
1 081
Senast: cirkus
·
Dagbok Jag velar mycket fram och tillbaka, om jag borde söka jobbet eller inte. Det låter egentligen som ett riktigt lyxproblem (vilket det...
Svar
3
· Visningar
567
Dagbok Det är lite så det känns nu. Hästen hade en hovböld för några veckor sedan och det har varit mycket pyssel kring det. Ponnyn är 27år och...
Svar
4
· Visningar
641
Dagbok Jag inser att det låter lite drastiskt men kanske också bör tilläggas att jag inte alls är självmordsbenägen eller har någon depression...
Svar
2
· Visningar
636
Senast: malumbub
·
Dagbok Lite hastigt och lustigt fick det bli ett ofrivilligt stallbyte i slutet av sommaren och ett underbart stallgäng splittrades. Jag...
Svar
0
· Visningar
435
Senast: Myzan87
·
  • Låst
Dagbok Jag vet inte varför jag egentligen känner ett behov av att skriva något. Lite anonym är man på ett forum men efter ett tag så kan folk...
Svar
0
· Visningar
671
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp