Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Var hos doktorn på planerat återbesök i måndags. Hon verkade rätt cool med hur hon skulle komplettera och dessutom känner jag att hon...
Svar
12
· Visningar
1 306
Senast: Killaloe
·
  • Låst
Dagbok Jaha, då har även jag hamnat på gungflyet som så många beskriver - är sjukskriven sedan en månad och nu har FK begärt in kompletteringar...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 681
  • Låst
Dagbok Är väl inte ute efter någon vass diskussion så jag prövar dagboksforumet. Expressens Patrik Lundberg har skrivit en så fantastiskt fin...
2
Svar
35
· Visningar
3 040
Senast: Petruska
·
  • Låst
Dagbok Nu jäklar ska jag gnälla. I höstas kraschade jag lite lätt efter några skitjobbiga år. Började med antidepressiva, kanonbra, kom upp ur...
8 9 10
Svar
185
· Visningar
14 102
Senast: mandalaki
·
  • Låst
Dagbok Spinoff från dejtingtråden. Min enda dejt då @Miran och jag var i dejtingåldern ägde rum i Grekland. Vi var ett gäng utländska tjejer...
Svar
7
· Visningar
1 029
Senast: Casteloro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp