Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Den 7 Februari 2023 ändrade jag mitt liv för alltid. Jag gick upp för en bro som en man kom ner som kvinna. Det var en ganska kall...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
26 768
Senast: Tranan
·
  • Låst
Dagbok Fick mig en tankeställare. Det är så att det är skillnad mellan att bli skadad eller sårad. För man kan bli skada eller såra fysiskt...
Svar
1
· Visningar
937
Senast: farin
·
  • Låst
Dagbok Det var en vinter på den tiden snö var vanlig och svit med en ljusblå ton. En klar och spröd ton som man inte kunde se där jag var...
Svar
3
· Visningar
780
Senast: ptr
·
  • Låst
Dagbok Jag har jobbat mycket hårt på mig själv. Jag har med en god vän tagit och krossat mycket av gammalt skrot som har förstört min hjärna...
Svar
11
· Visningar
1 233
Senast: Tranan
·
  • Låst
Dagbok Tar det från min tråd för att samla trådarna. Detta hände någon vecka innan sommarlovet 1987. Platsen var kvarnbergsskolan, Huddinge...
Svar
1
· Visningar
620
Senast: prallan
·
  • Låst
Dagbok Detta blir lite kortare än det tidigare. Jag kommer inte i håg så mycket. Det var i högstadiet, början av terminen för det var varmt...
Svar
4
· Visningar
723
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp