Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Nej. Var på besök på arbetsförmedlingen och fick givetvis en massa kritik för allt möjligt. Arbetsförmedlaren tyckte att jag borde...
Svar
1
· Visningar
832
Senast: alazzi
·
Dagbok Sitter och jobbar med returer ftån butikerna. Man får en kartong med blandade produkter (max 50 stycken per order) och ska sen para ihop...
Svar
2
· Visningar
755
Senast: alazzi
·
Dagbok Jag försöker och försöker och kämpar. Men jag har tydligen något som gör att allt jag gör är fel. Min mamma och jag kan inte...
Svar
16
· Visningar
1 688
Senast: alazzi
·
Dagbok Pga att jag aldrig vet mina arbetstider så var jag tvungen att ta semester för att vara säker på att kunna gå till sömnlabbet. Fick ta...
Svar
0
· Visningar
253
Senast: alazzi
·
Dagbok Inser hur stressad jag är över min mamma. Nu är min bror på besök i hennes stad. Han bor på hotell eftersom hon är så svår på flera...
Svar
13
· Visningar
1 151
Senast: Motacilla
·
Dagbok Har varit utan jobb ett tag och kroppens reaktion är sömn. Verkar kunna sova dygnsvis. När jag haft jobb har jag inte kunnat somna trots...
Svar
1
· Visningar
383
Senast: IngelaH
·
Dagbok Om du inte står ut med gnäll/klagomål så sluta läs. Nu. Blev uppsagd från mitt bemanningsjobb den 23 december. Fin timeing. Av...
Svar
7
· Visningar
827
Senast: sorbifolia
·
  • Låst
Dagbok Min enda butik som hade kläder i min smak har gått över till enbart online försäljning. Det är en katastrof för mig som verkligen...
Svar
3
· Visningar
796
Senast: MiniLi
·
  • Låst
Dagbok Och för tillfället gjorde svaren i en tråd att jag blev sämre så nu behöver jag distans. Förut har jag oftast fått peppning av att...
Svar
2
· Visningar
971
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Dagbok Känner mig faktiskt lite knäckt. Förra veckan fick jag ett industrijobb här i närheten via ett bemanningsföretag. Jobbet var väldigt...
Svar
3
· Visningar
702
  • Låst
Dagbok Det känns som om jag snart blir uppsagd från mitt bemanningsjobb. Jag är så galet trött hela tiden och misstänker att chefen märker det...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 270
Senast: mackan
·
  • Låst
Dagbok Gnälligt så om det inte passar sluta läs. I tisdags firades det Halloween här. Tidigare år har jag tyckt att det är jättekul med alla...
Svar
2
· Visningar
558
Senast: alazzi
·
  • Låst
Dagbok Eftersom min mamma är sjuklig har jag börjat att ringa henne minst 3 gånger i veckan för att kolla läget liksom. Hon vägrar att skaffa...
Svar
12
· Visningar
1 071
  • Låst
Dagbok Pga av en massa tråkiga saker går jag upp i vikt. Delvis biverkning av min medicin men också pga av annan sjukdom. Värk som gör det...
Svar
1
· Visningar
775
Senast: alazzi
·
  • Låst
Dagbok I tron att folk tycker lite mindre illa om mig om jag alltid ställer upp och aldrig säjer nej. Men det fungerar inte. Det enda som...
Svar
0
· Visningar
573
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp