Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Jag tänker ofta på den unge mannen som försvann här på ön förra året. Det är en liten ö men med över 50% national park och oändliga...
Svar
2
· Visningar
593
Senast: Seabaz
·
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig. En 22-åring är fortfarande försvunnen här på ön. Det har framkommit mer detaljer... Förra...
Svar
3
· Visningar
1 359
Senast: Eurydome
·
Dagbok Sambon och jag har lagt ett bud på ett hus. Säljaren är knepig enligt mäklaren och i morgon har det gått en vecka sedan vi la bud och...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Tualma
·
Dagbok Sambon och jag funderar på hus och funderar nu på vad som är bäst för oss. Marknaden sedan covid har ju verkligen tagit fart!! 3...
Svar
8
· Visningar
909
Senast: Eurydome
·
Dagbok Hur hittar man motivationen? Jag är arbetslös sedan mitten på Mars och sedan dess i pandemin gått upp några kilon. Jag stör mig på mig...
Svar
3
· Visningar
552
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Dagbok Så "allt" här på ön är nedstängt pga viruset. Ranxhen jag jobbat på senaste året har klappat igen för gott och kommer inte öppna igen...
2
Svar
29
· Visningar
3 962
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Dagbok Jaha nu har vi brainstormat igen, sambon och jag. Möjlighet att starta en mini-golf? Men var tusan börjar man? Vi vet var vi vill...
2
Svar
28
· Visningar
3 695
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Om du bodde på en turistö i tropikerna... vad för 1-man-business ideas finns det.... hmmm
Svar
1
· Visningar
618
Senast: macbeth
·
  • Låst
Dagbok En bekant till mig som talade om för sitt ex, detta är 3 år sedan, att hon börjat träffa någon annan lite smått,, blev rasande och åkte...
Svar
3
· Visningar
999
Senast: Korven
·
  • Låst
Dagbok Som de flesta kanske vet så bor jag med sambo i Australien, på en liten turistö som har ca 2800 permanenta boendes samt ca 2500 turister...
2
Svar
20
· Visningar
3 292
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Så jag bestämde mig för att skapa ett dagboksinlägg istället med uppdateringar om läget. Eventet här i norra queensland och i vår stad...
2
Svar
27
· Visningar
4 108
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Dilemma. Jag och sambon tittar efter att köpa en till bil och då en 4x4 så vi kan utnyttja delar av ön vi bor på utan att vara beroende...
Svar
4
· Visningar
1 398
Senast: em-pirre
·
  • Låst
Dagbok Företagsdrömmen blir verkligare för varje dag. Sambon är tillbaka på jobbet upp till 25h i veckan efter ryggskadan/operationen och visst...
Svar
1
· Visningar
781
  • Låst
Dagbok 2014 sa jag upp mig från mitt älskade jobb (efter att ha diskuterat tjänstledighet osv tyckte jag uppsägning kändes bättre dock) i...
Svar
0
· Visningar
927
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Jag ser i vissa inlägg emojis som jag har på min samsungtelefon som jag kan skicka i sms typ. Syns de här på buke för alla om jag...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 546
Senast: fio
·
  • Låst
Dagbok Snart har det gått ett år sedan jag och sambo ansökte om temporärt uppehållstillstånd för mig... beslut borde vara nära eller åtminstone...
Svar
0
· Visningar
690
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok På turridningen jag jobbar tar vi emot alla slags ryttare för en 2-timmars ridtur (skritt för nybörjare och trav om dom vill. Galopp...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
9 933
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
Dagbok Haft lite tankegångar idag om att vilja köpa huset vi nu hyr. Om jag försöker kalkylera lite mellan aussi-dollar och svenska kronor så...
Svar
8
· Visningar
3 372
Senast: Luff
·
  • Låst
Dagbok Funderar på företagsnamn till mitt framtida företag :p Företaget handlar om att transportera människor från A till B. Jag vill inte ha...
2
Svar
21
· Visningar
2 000
Senast: EZMK
·
  • Låst
Dagbok Det är så mycket jag skulle vilja göra just nu, tänk om man var miljonär!! Skulle vilja kunna skicka sambon på operation i morgon...
Svar
6
· Visningar
1 108
Senast: Casteloro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp