Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Några minuter kvar till det brakar löst. Hoppas det molniga vädret håller det lite lugnare än vanligt 🫣
Svar
5
· Visningar
364
Senast: nullo-modo
·
Dagbok Jag fyller 40 i september och vet inte vad jag ska göra. Fest eller bjuda går bort då jag inte har några att bjuda. Den lilla...
Svar
12
· Visningar
1 237
Senast: Nota
·
Dagbok Måste skriva av mig. Efter 7 veckor så börjar jag jobba igen, säkert inte heltid nu i början men bara en lön som är bedrövlig. Liten...
Svar
0
· Visningar
308
Senast: nullo-modo
·
  • Låst
Dagbok Sitter och väntar på att telefonen ska ringa så jag kan jobba, att vänta är dötist. Kan inte börja med något som jag inte kan lägga...
Svar
14
· Visningar
1 746
Senast: nullo-modo
·
  • Låst
Dagbok Igår natt hände det något som inte ska hända. Vännen som är eftersöksjägare fick ett samtal om att tåget kört på ett vildsvin. På...
Svar
19
· Visningar
1 672
Senast: Sonic76
·
  • Låst
Dagbok Gjorde mensas övervakadetest för mer än en månad sedan och fick resultatet sista november och fick 135 eller högre, okej detta fick ju...
Svar
14
· Visningar
3 056
Senast: Korven
·
  • Låst
Dagbok Råkade läsa i tråden om särskrivningar innan den blev städad, brukar hålla mig undan såna trådar annars för jag vet hur jag känner...
Svar
17
· Visningar
2 234
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp