Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Nu är vi redan i slutet av januari, och det var några veckor sedan Clara Lidström skrev dessa orden, men eftersom jag själv behövde dem...
Svar
0
· Visningar
466
Senast: Mineur
·
Dagbok Så sitter jag återigen här med känslan av att ha trampat lite för mycket på mig själv på senaste, för att göra andra tillfreds...
Svar
0
· Visningar
707
Senast: Mineur
·
Dagbok En 30-nånting år gammal person borde inte behöva begravas. En mamma borde inte behöva begrava sitt barn. En storasyster borde inte...
Svar
7
· Visningar
1 247
Senast: Jenka
·
Dagbok Jag har aldrig velat gifta mig. Jag har aldrig varit den där tjejen som drömt om Prince Charming, bläddrat i bröllopstidningar, spanat...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 180
Senast: Thomasine
·
Dagbok Jag hittade en dikt som jag tycker är så klok och så vacker att jag vill dela den med någon. Har även bett min svägerska läsa den på...
Svar
2
· Visningar
694
Senast: Mineur
·
Dagbok Min mormor dog i morse. För 6 veckor sedan dog min farmor. Två otroligt starka kvinnor som funnits där i hela mitt liv har försvunnit...
2
Svar
23
· Visningar
2 041
Senast: IngelaH
·
Dagbok Idag har det gått två veckor sedan mannen som gör mig lyckligare än någon och någonting annat tog fram sin mormors förlovningsring från...
2
Svar
20
· Visningar
1 948
Senast: Niyama
·
Dagbok Det var en helg full av dubbla känslor. Midsommar och dylika supersvenska traditioner får mig alltid att sakna Sverige och familjen lite...
Svar
0
· Visningar
427
Senast: Mineur
·
Dagbok Imorgon är det begravning för mormor och återigen har det där brännande klotet av ångest och sorg, som jag känner igen alltför väl...
Svar
5
· Visningar
875
Senast: Mineur
·
Dagbok Min farmor fyllde 97 förra fredagen. Vi samlades i min fasters trädgård och åt tårta och pratade gamla minnen, precis som vi brukar göra...
2 3
Svar
52
· Visningar
7 011
Dagbok Sambon vill ge mig en långweekend här i Skottland i födelsedagspresent som plåster på såren eftersom att den dressyrresa i Portugal som...
2
Svar
33
· Visningar
3 665
Senast: Mineur
·
Dagbok Jag behöver skriva av mig om en situation som orsakat väldigt mycket ångest och frustration hos mig på senaste. Det kommer att bli...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
17 077
Senast: Mineur
·
  • Låst
Dagbok ... om något som gnagt i mig ända sedan en av mina kunder i morse gratulerade mig på Internationella Kvinnodagen. Och jag känner att jag...
Svar
0
· Visningar
1 030
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Varulvslekarnas anmälningstråd
  • Vi som letar hus
  • Vad gör vi? Del CXCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp