Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Fick hem ett sällskapsspel som jag köpt på tradera i dag, spelet hette Trollskatten. Tyvärr följde inte några spelregler med så nu...
Svar
0
· Visningar
2 683
Senast: landet
·
Kropp & Själ Det diskuteras ju sjukvård på längden och tvären här så jag tänkte ta upp en sak som jag funderat på. Varför är mediciner vid vissa...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 755
Kropp & Själ Kära vänner, det kan vara så att jag har en 30-årskris*. Eller så är det bara time for change. Mitt hår är cirka 100% dödstråkigt...
2
Svar
27
· Visningar
3 494
Senast: Silkisif
·
Kropp & Själ Jaha, så har mitt fyrtionde levnadsår inletts och hittills kan jag sammanfatta mitt liv med att "det bidde ingenting". Det blev aldrig...
10 11 12
Svar
230
· Visningar
22 741
Senast: Thomasine
·
Äldre Jag bakar cream cheese-brownies och tänkte inte efter innan jag köre cream cheese-blandningen i matberedaren = helt rinnig sörja. Som...
Svar
3
· Visningar
867
Senast: Manji
·
  • Låst
Äldre "Ett hundratal maskerade män drabbade samman med väktare och polis i centrala Stockholm på fredagskvällen. Enligt polisens rapport ska...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
7 441
Senast: linoda
·
Äldre Min leverantör av svepfilm till våra småbalar med hösilage har slutat importera plast. Det verkar inte finnas någon annan i Sverige som...
Svar
7
· Visningar
913
Senast: ameo
·
Skola & Jobb Jag har ägnat många timmar åt att krångla med två olika grossister av utländska (främst arabiska) livsmedel. Den första hade en webshop...
Svar
0
· Visningar
438
Senast: bitta
·
Relationer Snart är det slutlajakt för det blir lag på åldergräns för sociala medier, hehehe :sneaky::grin...
2
Svar
22
· Visningar
1 446
Senast: CodeSixty
·
Äldre Aldrig handlat från utlandet förut. Vågar man? Hur är storlekarna? Modellerna ser väldigt små ut, men kläderna i XXL borde passa mig som...
2
Svar
30
· Visningar
1 837
Senast: Karma
·
Kropp & Själ Inspirerad och djupt imponerad av @ztsu som trots stor rädsla var till gyn har jag börjat fundera mer på att ta tag i min egen rädsla...
2
Svar
24
· Visningar
2 701
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Har normalt en temp på 36.5 eller lägre. Känner mig lite småfebrig med vallningar.. Hur många grader över brukar ni ligga på för...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
14 169
Senast: corzette
·
Relationer Sitter och kollar på TV3 - ett program som heter "16 kids and counting" Det handlar om stora familjer och en familj som har 16 barn och...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
10 656
Senast: BobberiBoo
·
Kropp & Själ Livet känns rätt så trist nu när det ständigt är skola, plugg och sedan hem och sitta vid datorn på repeat. Har planer på att gå ut...
Svar
7
· Visningar
744
Hemmet Renoveringen fortskrider och vi börjar närma oss att få tvättstugan klar. Eller ja, det börjar snart bli dags att fylla den med...
2
Svar
24
· Visningar
2 858
Senast: Philosophia
·
Äldre Dags för mig att köpa en ny telefon då min nuvarande har alldeles för lite plats samt hänger sig konstant och är sjukt seg (Samsung...
2
Svar
22
· Visningar
1 401
Senast: pepp
·
Äldre Måste en ha kvitton för att påvisa betalning av dubbelt boende (skriven på en ort, arbetat på en annan) om en tänkt sig dra av för det...
Svar
4
· Visningar
523
Senast: Wysiwyg
·
Äldre I måndags kväll fick vi hem Linas matkasse och även en förpackning vacuumförpackade blåmusslor, jag slängde in dessa i kylen (:grin: )...
Svar
10
· Visningar
7 472
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Ja, hur många timmar per natt sover ni egentligen? Börjar känna mig sjukt onormal. Eller något :p Jag sover nämligen kring 5-7 h/natt...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 701
Senast: megasus
·
  • Låst
Kropp & Själ Jag har blivit gravid och först blev jag glad.. Sedan kom tvivlen. Jag vet inte hur sjutton jag ska kunna ta hand om ett barn och hålla...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
32 045
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp