Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag hade förslutit en flaska hemgjord svartvinbärssaft så dåligt att det har läckt ut massor i kylen och vidare ner på mitt trägolv...
Svar
5
· Visningar
1 310
Senast: Sasao
·
Relationer Det tror iaf Försvarsmaktens arméchef :eek:. Vem är Fi och vart ska vi fly :nailbiting:
Svar
17
· Visningar
705
IT & mobiler Hur får jag Word att sluta hoppa ner två steg när jag trycker på enter? Jag fattar ju att programmet inte vill att jag byter rad mitt i...
Svar
5
· Visningar
2 200
Senast: Marty
·
Äldre Vi är en familj på två vuxna och en tvååring som vill åka bort ett par dagar. Men vi har ingen aning om vart! Vi vill inte åka för...
Svar
11
· Visningar
431
Senast: Karfitsa
·
Tjatter Jag har funderat på detta hur länge som helst och hoppas nån här vet vad jag menar. Det är en massa småfilmer som börjar med att en...
Svar
2
· Visningar
708
Senast: millen
·
Äldre Hejsan! Jag håller på att planera mitt mellanår som jag kommer ta nu på hösten, och funderar på en resa till Australien för någon månad...
Svar
1
· Visningar
440
Senast: Hogstorp
·
Äldre Jag har fått en resa i present! Jag känner att det skulle vara galet skönt att komma iväg någonstans nu under hösten, före jul. Det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 902
Senast: Karfitsa
·
Skola & Jobb Min Acer Aspire one från år 1 (5,5 år gammal i alla fall) har börjat bete sig som att den är på sista svängen. Den har 10,1" skärm, 2GB...
2
Svar
26
· Visningar
1 647
Senast: Jadzia
·
Tjatter Och man blir INTE besviken! Som vanligt är Gatiss dialoger helt fantastiska, manuset fullt med glimtar till fansen och en hel del...
6 7 8
Svar
156
· Visningar
11 498
Äldre är sugen på att börja släktforska men vet inte hur jag ska börja. vilka sidor är bäst att ta hjälp av? hur gör man?
Svar
8
· Visningar
510
Senast: Paddington
·
Äldre Jag måste få prata om honom någonstans. Den 38-årige läkaren som är huvudpersonen i Sveriges mest skruvade rättsfall på evigheter. Jag...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 765
Senast: Kilauea
·
Skola & Jobb Hej! I veckan lämnade jag in ett cv på ett lekland. Igår ringde dom och undrade om jag kunde komma och jobba samma dag. Jag sa ja...
Svar
4
· Visningar
1 097
Senast: Fille
·
Äldre Undviker gärna att ringa till Skatteverket om möjligt, därav att jag frågar här. Sålde tillsammans med min man en bostadsrätt 2015. Ska...
Svar
2
· Visningar
521
Senast: Elisha
·
Relationer Hej! Jag har bemötts av min livs största olycka och det är att killen jag djupt fallit för har slutat att ha känslor för mig! Jag...
Svar
5
· Visningar
1 274
Senast: Trasdocka
·
Relationer -Har ni hör det där om kaffet? -Nä :confused: -Det var svagt :rofl::rofl::rofl::angel::up:
Svar
1
· Visningar
386
Senast: myzzan
·
Äldre Klarvaken mittinatten. Det brinner på en av granngårdarna här i byn http://www.barometern.se/nyheter/rokutveckling-fran-villa, några...
Svar
16
· Visningar
1 251
Senast: Dentaku
·
Fritid För ett par veckor sedan fick jag ett par kuddvar av min bror som jag ska sy innerkuddar till. Projektet ligger just nu på is eftersom...
Svar
5
· Visningar
3 707
Äldre I många butiker på nätet så kan man lämna betyg på vad man köpt vilket är bra. Det är dock problem med vissa nätbutiker att lämna ett...
Svar
9
· Visningar
855
Senast: Smulu
·
Kropp & Själ Jag är så fruktansvärt trött på mitt hår! Det är av modellen som blir statiskt så fort det inte är blött ute typ (min häst är dessutom...
18 19 20
Svar
389
· Visningar
64 081
Senast: Skogstokig
·
Äldre Min mammas mobil blev stulen idag.. :rage: Polisanmält och simkortet är spärrat. Är det nått mer man ska göra? Kan idioterna på nått...
Svar
9
· Visningar
843
Senast: lisa412
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp