Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Läste det precis. Kan det vara sant???
2
Svar
28
· Visningar
2 163
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Min partner har sedan 2 veckor tillbaka haft diverse magbesvär i form av diffusa obehagskänslor, magsmärtor nertill i magen, sugkänsla...
Svar
16
· Visningar
2 725
Senast: Korven
·
Skola & Jobb Jag ska hålla ett argumenterande tal i morgon på ca 5 min där jag även ska ha svar på eventuella motargument som kan komma att ställas...
Svar
18
· Visningar
3 090
Senast: Thaliaste
·
Tjatter Har ni varit med om några dåliga kombinationer? Det kan gälla vad som helst. Vi kunde skriva dem här så ingen annan råkar illa ut...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
8 212
Senast: hljomalind
·
Kropp & Själ Vi gav min mamma en resa i julklapp. Tanken va att hon kunde få åka till nåt ställe över sin födelsedag (i mars) men det är inte tvunget...
2
Svar
38
· Visningar
2 079
Senast: Thomasine
·
IT & mobiler När jag var hos en kund såg jag att denne hade en ergonomisk mus och vi pratade lite om fördelarna med detta. I efterhand har jag börjat...
Svar
11
· Visningar
1 246
Kropp & Själ Som ivrigt matintresserad hamnade jag (p g a Nigella och mandelmjölk) på en sida med Paleo-kostråd. Intressant, och många goda recept...
Svar
3
· Visningar
489
Senast: Hyacinth
·
Äldre Öppna historieboken. Tjeckoslovakien hade inget avtal med Frankrike eller Storbritannien, det innebar att landet slaktades av Tyskland o...
Svar
0
· Visningar
326
Äldre Om en användare på ett forum skrev "gå och bajsa" till en annan användare, och du med säkerhet vet att denna användare menar "du är dum...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
7 312
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Jag anar väl vilka svar jag kommer få.. men men. Idag frågade min sambo om jag kanske inte "skulle dra ner på kolhydraterna igen, för...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
9 307
Senast: pepp
·
Äldre Hej! Smygare här, har läst på forumet ett tag men känner mig nu mogen att skriva :) Jag bor just nu på Västkusten, har ett bra boende...
2
Svar
36
· Visningar
2 038
Senast: Lighter
·
Äldre Hej jag vet inte vart jag ska lägga denna tråd med mod får gärna flytta den. Men det är så att det går vargar i byn vilket är mycket...
8 9 10
Svar
190
· Visningar
12 523
Äldre Såg på så ska det låta i går och fastnade för en låt men det stod inte vad låten heter. Den var ca två tredjedelar in i programmet två...
Svar
2
· Visningar
513
Äldre I juli har jag och min sambo tänkt ta med hunden för att upptäcka stockholms skärgård. I nuläget är vi inne på att tälta för att kunna...
Svar
4
· Visningar
651
Äldre Vi hade så trevligt sist ju så vi vill ses igen! Vi i det här fallet är @Cattis_E och jag :p Så, vi föreslår att vi går ut och äter igen...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
4 307
Senast: Cattis_E
·
Relationer USA har fått enorm kritik för sjalen som tydligen har en religiös betydelse(????). Så nu ber HM om ursäkt?! Alltså hur långt ska vi ta...
2
Svar
39
· Visningar
2 817
Senast: Pancakes
·
Kropp & Själ Hinner man det? Vi lyckades göra en tankevurpa när vi bokade flygbiljetter och resan blir därför bara sex dagar istället för de sju/åtta...
Svar
3
· Visningar
463
Senast: sweep
·
Äldre Vad tycker ni? Är det ok att sitta med mobilen när man har främmande/hälsar på hos någon? Sitta med mobil och hörlurar när man har...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 423
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ Jag funderar på den explosionsartade utvecklingen av viktoperationer, speciellt verkar många unga operera sig. Jag förstår att det inte...
13 14 15
Svar
282
· Visningar
17 870
  • Låst
Tjatter Vi blev fulla (som vanligt) i den andra tråden så jag startar en ny :D Jag är på väg ut och hämta ved... igen :meh:
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
61 915

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp