Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag skulle vilja synkronisera en offentlig Google-kalender till min iPhone. Jag tror att jag lyckats lägga till den på mitt...
Svar
1
· Visningar
407
Senast: Masqueradee
·
  • Låst
Äldre Eller, som man bäddar får man ligga. Här gäller det SD sympatier.;)
Svar
2
· Visningar
541
Senast: LenaH
·
Skola & Jobb Hur ska man tänka på det här med mailadress. Jag ska söka jobb och måste därför skaffa en ny mailadress. Min gamla är inte använd på...
6 7 8
Svar
155
· Visningar
10 830
Senast: Lavinia
·
Äldre Samhällsmagasinet nysläppta dokumentär bekräftar en bild som många redan hade. För brandmän är det inte längre fysiska krav, relevanta...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 337
Senast: Blue
·
Tjatter Men är tacksamma objekt att göra sig lustig över...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
5 519
Senast: labb
·
Äldre Mhm... Det är precis lika skoj att leta bil som jag trodde.... Vad är era erfarenheter av bilfirmor? Måste det vara en större...
Svar
14
· Visningar
976
Senast: bettysmatte
·
Skola & Jobb Hej! Jag ska åka in till stan imorgon och söka jobb i lite olika affärer och butiker. Ska lämna in personligt brev och mitt cv. Jag är...
Svar
8
· Visningar
1 377
Senast: Aliche
·
Tjatter Självklart måste vi hattnördar få ha en egen tråd... Gärna med bilder.,,:D När jag lyckats klura ut hur jag lägger in bilder så ska...
2
Svar
37
· Visningar
3 050
Senast: tornblomma
·
Tjatter Bakgrund: en kompis och jag kommer med jämna mellanrum i dispyt. Hon tycker att jag är skitjobbig för jag "säger emot". Jag tror att...
2
Svar
31
· Visningar
2 479
Senast: Heulwen
·
Relationer Kan det inte få vara oke att släppa ner vattenballonger på ungjäklarna som smäller smällare precis utanför fönstret i tättbebyggt område...
Svar
3
· Visningar
494
Senast: Heulwen
·
Kropp & Själ Nu har jag fått kalla fötter, efter nyår skulle jag gå och prata med en psykolog, men tydligen finns bara en kurator. Jag har bara...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 717
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Jag har mer eller mindre halkat in i uppstarten av en liten ekologisk butik i en liten ort där jag bor. Det är roligt och spännande, men...
2
Svar
28
· Visningar
2 009
Senast: Badger
·
Äldre Igår diskuterade ju vi nyårsmenyer och tänkte det kunde vara kul att dela med oss av vad vi ätit idag på nyårsdagen. Blev det kanske...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 535
Senast: Andromedae
·
Äldre Det är som vanligt efter allt prat i medier om att 2016 ska den privata ekonomin bli bättre så blir resultatet det motsatta, jag börjar...
Svar
0
· Visningar
326
Senast: surgumman
·
Äldre Vad har ni planerat att bjuda på imorgon? Här blir det okänd förrätt då gästerna skulle bjuda på den så det känns spännande. Hade de...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
8 180
Senast: Bri
·
Äldre Hej alla! Jag har ansökt om att få åka som utbytesstudent hösten 2016 eller våren 2017, men, får jag inte det, vill jag tågluffa i...
Svar
12
· Visningar
1 450
  • Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd full av träning, kost, pepp, råd och krya-på-dig-hälsningar till våra sjuklingar. Nya personer är varmt välkomna in...
61 62 63
Svar
1 250
· Visningar
59 145
Senast: Nixehen
·
Äldre En tjej messade i lördags att hon råkat backa på mitt släp, kollade skadorna dagen efter behöver verkstad för att fixa. Träffades igår...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 014
Senast: Meggan
·
Äldre Nu o lite framåt http://www.aurora-service.eu/aurora-forecast/
Svar
6
· Visningar
789
Senast: ameo
·
Äldre Har två el adventsstjärnor på fot där själva stjärnan är på trädd och knyts fast, jag gillar ljuset från dessa men man kan ju inte ha...
Svar
4
· Visningar
515
Senast: marytwice
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp