Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag ska hälsa på en kompis som pluggar i Australien. Han längtar efter marabou och lösgodis. Tänkte att det är självklart att jag tar...
2
Svar
27
· Visningar
12 352
Senast: MattiZ
·
Äldre Var ju hundra år sedan vi hade en sådan, och inte kan väl jag vara ensam om att sitta hemma en lördagkväll med buke som sällskap? Vad...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
8 062
Senast: Emtherlia
·
Äldre Har precis tittat på de nya bönderna, och tycker att det verkar vara ett lovande startfält! Jag fick en bättre känsla för de här...
61 62 63
Svar
1 255
· Visningar
99 610
Senast: Kaki
·
  • Låst
Tjatter Jag borde länka i gamla tråden men orkar inte fippla på telefonen :o Dags att sova! Bra julfest med härliga kollegor och utsökt mat :d
99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
65 794
Hemmet Vi ska under våren åka utomlands i 11 veckor. När några (blivande) grannar fick reda på det frågade de om de fick hyra vårt hus under...
2
Svar
26
· Visningar
2 457
Senast: Miks
·
Äldre Den 29-30 januari kommer vi befinna oss Varberg. Men - vad finns det att göra i Varberg? :p Aktiviteterna skall passa barn i 2-3 års...
Svar
12
· Visningar
835
Senast: YaHilweh
·
Kropp & Själ VARNING lång tråd. Men måste skriva av mig. Jag har gått upp mycket i vikt nu under hösten. Jag är kraftigare byggd men har aldrig fått...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
10 759
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag har fått en bild i huvudet, en där jag åker längdskidor och har hunden i ett midjebälte och sonen i en pulka som sitter fast i samma...
Svar
8
· Visningar
950
Kropp & Själ Vad säger bukefalisterna om aktivitetsarmband? Det var ju stora hypen förra året - funkar det fortfarande? Är det något att ha? Jag har...
Svar
12
· Visningar
1 983
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag behöver lite inspiration. Knäck är självskrivet. Men har de senaste dagarna slängt ihop, Rocky road, Kaffekola, Apelsinkola och...
Svar
19
· Visningar
1 681
R
Kropp & Själ Alla ni som använt eller använder menskoppar - titta hit! Jag ska köpa in ett tjugotal menskoppar som ska delas ut till tonårsflickor i...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
5 714
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Vi satt och spelade Bingolotto och var naturligtvis nära att vinna en miljon, som jag antar mååånga var. Man känner ju ändå att pulsen...
Svar
0
· Visningar
476
Senast: Billy
·
Relationer Har sett programmen med dessa teman och förfärats över hur vissa människor lever. Men när jag tar ett steg tillbaka inser jag att i min...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
7 891
Senast: Plantan
·
Äldre http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article21953336.ab Här står om en kvinna som såg "cool-lugn" ut på scenen. Jag har alltid trott...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
8 399
Senast: Plantan
·
Kropp & Själ Påväg till, på och påväg hem från gymmet blev jag idag flera gånger tutad på, vinkad på och utstirrad av folk jag inte har en aning om...
Svar
8
· Visningar
1 758
Senast: Septicemia
·
Äldre Finns det? Vill gärna använda min vackra fotogenlampa men det luktar något så förbannat av den lampoljan jag köpt två senaste gångerna...
Svar
5
· Visningar
10 811
Senast: Pegasus63
·
  • Låst
Tjatter Nya deltagare är varmt välkomna! Här är Mammas beskrivning av vad en varulvslek är: Om det är någon som har några frågor är det bara...
98 99 100
Svar
1 988
· Visningar
66 351
Senast: Niyama
·
Äldre Jag är inte med i den allmänna julklappshysterin med köpa av grejer till folk som inte vill ha det eller behöver det. I år tänkte jag...
2
Svar
37
· Visningar
2 194
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Jag borde verkligen använda tandtråd, men förutom att det är lite jobbigt att dra en tråd mellan tänderna, så tycker jag det är väldigt...
Svar
18
· Visningar
2 032
Senast: Cilva
·
Hemmet Har letat febrilt men ännu inte hittat att någon startat årets jultråd? Rätta mig gärna om jag har fel. Insåg för någon dag sedan att...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 576
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Den första tråden
  • Masked Singer 2024
  • Min ekonomi

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp