Allmänt

Lite friare icke hästrelaterade mänskliga diskussioner. Moderatorer: LenaH, Mineur
Övr. allmänt Behöver Bukefalos hjälp att göra en liten och snabb marknadsundersökning vad det kostar att fika ute på café. Vi kan säga en kopp kaffe... 2
Svar
25
· Visningar
9 209
Kropp & själ Jag flyttade nyss och upptäckte att mitt hår började skifta lite i grönt. Läste på internet och kom fram till att det måste vara...
Svar
14
· Visningar
11 246
Kropp & själ Jag börjar med det vanliga, nicket är anonymt av en anledning, klurar du ut vem jag är så ber jag dig att hålla det för dig själv. :)...
Svar
9
· Visningar
1 675
Kropp & själ Känner att jag börjar bli lite desperat här, då mitt psykiskt mående inte är helt stabilt.:( Vissa dagar känns allt bra, men som idag... 2
Svar
38
· Visningar
3 348
Övr. allmänt Ja, det är ju ett tag till valet kanske, men de två tidigare val då jag fått rösta, har slutat med att jag röstat blankt, eftersom jag... 14 15 16
Svar
315
· Visningar
21 292
Kropp & själ Jag pratade med min bästis om en tjej som är "nysvensk" som ska vara med i ett projekt och jag sa till min kompis "hon pratar ju utan... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
15 085
Relationer När jag var mindre hängde jag i ett stall och vi var ett sammansvetsat gäng, mellan 3-10 pers under årens lopp. Vi hittade på massa...
Svar
7
· Visningar
1 598
Övr. allmänt När klockan är 6.45 PM EST, vad är den här då? De är vad jag förstår GMT - 4, och vi är GMT + 2? Alltså borde det bli 6.45 + 6 timmar...
Svar
2
· Visningar
645
Övr. allmänt Ja nu tar min äldsta studenten om en månad och ska jobba ett år. I sommar har hon fått jobb och kommer troligen att jobba heltid. Hon... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
8 224
Övr. allmänt Bara en liten "koll"; Har letat ett tag efter en typ av tröja, där den sitter åt runt midja och "kroppen," men där ärmarna är större och...
Svar
4
· Visningar
1 009
Kropp & själ Jag blir väldigt påverkad av Panocod/Citodon när jag tar dem, så jag tar dem väldigt sällan. Nu undrar jag vad era erfarenheter av... 2
Svar
25
· Visningar
10 522
Övr. allmänt Om bl a vilda hästar i Rumänien som stjäls från naturreservat för att hamna i köttindustrin.
Svar
0
· Visningar
432
Relationer Vad gör man när man av misstänksamhet, osäkerhet och tvivlande gör en handling (snokar helt enkelt) där man sen får information som är... 5 6 7
Svar
137
· Visningar
18 553
Skola & jobb Hej Jag har alltid haft ett otroligt intresse för kläder, både "vanliga" och hästkläder (och annan hästutrustning för den delen). Jag...
Svar
0
· Visningar
720
Övr. allmänt LÒréal hade en superbra sminkborttagning tidigare, i tuber som var svarta. Gelform och var så milda att man kunde använda dem i hela...
Svar
9
· Visningar
1 391
Övr. allmänt Vad ser (hör) ni för skillnader i hur män och kvinnor använder språket? Hur är det i olika åldrar, är skillnaden större/mindre i...
Svar
3
· Visningar
1 229
Kropp & själ Ännu en tipstråd från mig, dags att ta tag i livet. Idag är det den tråkiga hyn i ansiktet som står i fokus. Jag vill ha fin och slät...
Svar
8
· Visningar
1 536
  • Låst
Kropp & själ Nu anar jag att det är fler än jag som gör en nystart med vikten. Nu ska jag väck med gravidkilona. Hade invägning idag och det är ändå... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
128 853
Kropp & själ Ansiktsgympa: http://www.youtube.com/watch?v=7WOI1Ce5L4A
Svar
2
· Visningar
645
Övr. allmänt Ny man - nya behov ;) Vi söker en bil som: Har plats för 6 personer (2 vuxna och 4 barn, nu i åldrar mellan 4 och 8 år) Helst... 2
Svar
33
· Visningar
8 427

Hästdiskussioner nu

Övrigt-diskussioner nu

Dagbok

Radannonser

Hästnyheter

Bukefalos