Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Som några av er säkert minns så jobbar jag inom Stockholms pendeltåg. Jag jobbar på underhållsföretaget, och den upphandling som blev...
Svar
0
· Visningar
548
Senast: Cattis_E
·
R
Skola & Jobb I går satt jag och tittade på en politisk debatt och de diskuterade bland annat huruvida minimilönen här ska höjas. Ett parti är emot...
2
Svar
39
· Visningar
1 875
Senast: Mineur
·
Tjatter Så, ska ni se på julkalendern? =D Jag ska, tror väl inte det kommer bli nåt i stil med Greveholm eller Gyllene Knorren, men ska ge den...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 660
Senast: Jonwp
·
Relationer Hur många sånna äter ni på ett mål? Dom där som kostar 10kr. Jag äter 4st men kan nog dra i mig 6st känns det som. För jag blir inte...
2
Svar
31
· Visningar
2 144
Skola & Jobb Ska ha VFU om någon månad, och det kommer jätte fort inpå. Hela min klass hade helt misskalkulerat när vi skulle ha praktik och trodde...
Svar
1
· Visningar
624
Senast: nickan1
·
Äldre Råkat spilla remover på min vita träbänk, det blev lila fläckar. Vad tror ni kan lösa upp det? Ansiktsvatten lr rengöringsmedel funkar...
Svar
4
· Visningar
659
Kropp & Själ Har/ska börja jobba natt och de dagar jag gått bredvid nu har jag trotts ylle sockor blivit så jäkla kall om fötterna då jag ska sova...
2
Svar
27
· Visningar
3 203
Kropp & Själ Min mamma har haft en vårta i ansiktet i typ 30 år, den sitter bredvid näsan. Nu har den börjat klia och svida, hon beskriver att det...
Svar
4
· Visningar
1 211
Senast: Lampan
·
Kropp & Själ Kära allvetande Buke-orakel... När jag köpte min säng (resårbotten) för en 8 år sen så blev den en "grad" för hård (pga att jag den...
2
Svar
29
· Visningar
7 410
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Vad är din insats i frontlinjen? Firar du vegetariskt? Får barnen klappar redan innan Kalle Anka? Sover du över julottan? Samlas ni...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 145
Senast: Retro
·
Relationer Jag måste bara skriva av mig lite, jag är så förbaskat kär! Innan ni gratulerar och skriver hur underbart detta är, så vill jag påminna...
Svar
2
· Visningar
767
Senast: Azalea
·
Skola & Jobb hej jag går i åttan ska ut på prao i vår och tänkte att det kan vara bra att veta var man vill praoa. Det ska ha med hästar att göra...
Svar
1
· Visningar
1 735
Senast: Mirre
·
Relationer När ni bokar en sol o bad resa som ska gå utomlands tex till Thailand, Florida, Kanarieöarna, Grekland, Turkiet mfl inte bryr ni er väl...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 245
Senast: golit
·
Äldre Är det nu man ska ta fram skämskudden?
2
Svar
36
· Visningar
2 500
Senast: Raderad medlem 94602
·
Äldre Har ni sett den kanalen på youtube? Verkliga par som sitter mittemot varandra och drar frågelappar som de svarar på. Inte bara...
Svar
0
· Visningar
323
Senast: fejt
·
Kropp & Själ Ja jag vet hur det låter, men det är inte lika komiskt som man kan tro. Vintern är här och man blir torr om fingrar, läppar och fötter...
Svar
9
· Visningar
798
Senast: Masqueradee
·
Äldre Tiderna förändras uppenbarligen och jag vet inte riktigt vart jag står i frågan. Jag vet att förr, sas det att man inte skulle ringa på...
2
Svar
28
· Visningar
1 342
Kropp & Själ Hur många solningar behövs innan man ser en synlig skillnad,händer det något på en solning? Hur länge per gång solar man? Hur ofta solar...
Svar
1
· Visningar
465
Äldre Om två veckor ska vår son döpas så jag har köpt mig en ny klänning, dagen till ära. Däremot har jag total hjärnsläpp om vilken färg jag...
Svar
17
· Visningar
1 389
Senast: Saigon
·
Äldre Jag har sett Lie to me, Make it or break it, orange is The new black och breakout kings på Netflix som jag gillar mkt. Tips på vad som...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 664
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp