Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ För första gången i mitt 29-åriga liv har jag tappat rösten! Det är inte så att jag bara är lite hes,utan rösten är verkligen borta...
Svar
4
· Visningar
3 542
Senast: ameo
·
Äldre Hoppas ni får en trevlig dag allihop :)
Svar
4
· Visningar
638
Senast: tuaphua
·
Relationer En bekant till mig har en flört med någon annan än sin sambo. Hångel och messande, men inget sex såvitt jag vet. Hen har inte för avsikt...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 874
Senast: MiniLi
·
Tjatter Midvinternattens köld är hård, stjärnorna gnistra och glimma. Här i tråden vi slår rekord i att på klappar rimma Jag tänkte att vi...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
8 272
Senast: Intejag
·
Tjatter Det är Fredagsfest hemma hos Cirkus och full fart redan på tidiga eftermiddagen. På den digra gästlistan står bland annat stans...
66 67 68
Svar
1 347
· Visningar
37 101
Senast: MM
·
Äldre Här kom chefen (som vanligt) och sa i förbigående "ja å så har du en julklapp där ute vid stämpelklockan" Efter jul sen kommer chefens...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
12 256
Kropp & Själ I Norge talar man om att ge Finland en fjälltopp på hundraårsdagen, nästa år. Finlands högsta topp ligger på samma berg, men toppen i...
2
Svar
23
· Visningar
1 189
Relationer en nyinflyttad granne har idag blivit hotad av sitt ex och som medmänniska känner jag att jag vill ha några handfasta tips av er...
2
Svar
30
· Visningar
3 504
Senast: Myrten
·
Relationer För ett tag sedan tog det slut mellan mig och mitt ex, hade en vän på jobbet jag pratade mycket med, vet jag gav honom en kram, sen blev...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 572
Senast: Mazzz
·
Kropp & Själ Ok... fick just reda på att jag är oplanerat gravid. Och det är med blandade känslor jag tar emot det. Känslomässigt tänker jag " vad...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
18 609
Senast: besq
·
Fritid Ja, som synes ovan. Jag har inte facebook och kan såklart inte använda/se det mesta av vad som finns där. Men företags facebooksidor har...
Svar
3
· Visningar
872
Senast: Korven
·
Relationer Här kommer ett jul hälsning från Gammeln till er alla :). Har en bra jul så ses vi snart igen :up:
Svar
2
· Visningar
445
Senast: em76
·
Tjatter Ska fira lite jul med en liten del av släkten. En som skulle fixa alla uppdrag bangade ut sent igår kväll och jag fick överta det...
Svar
9
· Visningar
79 778
Senast: Ninnurur
·
Äldre Jag blir hemma alla dagar över jul och nyår så jag tänkte att om det är någon som har lust är det bara att titta förbi. Enkel fika, lite...
Svar
8
· Visningar
656
Äldre Ville bara önska er alla en riktigt god jul och gott nytt 2016 :)
Svar
1
· Visningar
349
Senast: Fille
·
Skola & Jobb Dagens miljö i skolan för elever men även för lärarna och personal är tuff. "bög,hora, bitvh" är vanliga ord i dagens samhälle och spyrs...
Svar
18
· Visningar
1 671
Senast: AliiceeZ
·
Äldre Kära buke! Nu har jag ett sånt där jättestort problem igen ;) Min morsa älskar skumtomtar! Så jag köpte en låda hon ska få i julklapp...
Svar
8
· Visningar
7 095
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Nu vänder jag mig främst till er som tappat i vikt och sedan stannat utan att gå upp igen. Hur har ni gjort? Har det varit en evig...
Svar
11
· Visningar
1 595
Hemmet Jag är lite nyfiken på det här med robotdammsugare. Frågan är dock om det är värt pengarna :confused: Jag vet inte riktigt vad jag har...
2
Svar
27
· Visningar
3 216
Skola & Jobb Jag har gått bet på följande exempel och behöver hjälp att med korrekta grammatiska termer förklara skillnaden mellan följande exempel...
Svar
14
· Visningar
808
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp