Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Har ni läst några skämt och kanske gått på nåt? Västerbottenskuriren hade detta...
Svar
14
· Visningar
2 256
Senast: Rie
·
Tjatter Är det bara jag eller ser ni också att alla avatarer och smileys är uppochner? :D :banana:
2
Svar
27
· Visningar
4 110
Senast: vinternoll
·
Tjatter Påskhelgen är här men den jävla vintern sitter fortfarande i. Då jag själv inte gör annat just nu än att planera och drömma mig bort...
2
Svar
24
· Visningar
4 190
Senast: hvala
·
Tjatter Jag är inte typen som har sex med vem som helst. Det ska vara av kärlek jag har sex liksom. Hur mycket jag än tycker så här så är det...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
19 128
Senast: Miljah
·
Tjatter För nytillkomna svenskar kan det ju vara bra att veta om de ska gå på slå till med påskabrasa eller vänta till valborgsmässoelden...
2
Svar
20
· Visningar
3 552
Senast: golit
·
Tjatter På minuten.. får chansen att enväldigt bestämma ämnena för denna radioklassiker. Var så god.
Svar
2
· Visningar
1 105
Senast: golit
·
Tjatter Snart är det dags för att krigsmålade unga jihadister att i sina schalar invadera rättrogna svenska hem för att utkräva lösen. Våga...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 550
Senast: golit
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp