Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle Jag har en bekant som precis fått uppehållstillstånd, hon kommer från Armenien med sin 10- åriga dotter. Nu har hon fått en...
2
Svar
35
· Visningar
3 371
Senast: tara
·
Samhälle Googlade lite men hittade inget uppenbart. Men mycket möjligt att jag läst som en kratta ;) Polisen sätter upp avspärrningsband längs...
Svar
11
· Visningar
1 297
Senast: ameo
·
Samhälle http://www.bbc.com/news/av/uk-40589164/andy-murray-corrects-journalist-s-casual-sexism
Svar
1
· Visningar
584
Samhälle "Yttrandefriheten är en av demokratins grundpelare, men den bör aldrig användas för att försvara nazisters rätt att hota och skrämma...
2
Svar
31
· Visningar
3 196
Senast: Thaliaste
·
Samhälle http://nordic.businessinsider.com/what-nasa-do-with-us-military-budget-2017-7?r=US&IR=T Kolla klippet i länken ovan. What if. Den...
Svar
5
· Visningar
796
Senast: Sporthorse
·
Samhälle I samband med nyheterna om falsklarmet hesa fredrik i Stockholm så sa en myndighetsperson med självklarhet att folk borde ringt 113 13...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
6 202
Senast: bollen__
·
  • Låst
Samhälle Man ser ofta att folk skriver att man ska bunkra inför kris, så nu undrar jag hur många här som faktiskt har ett litet förråd med...
Svar
1
· Visningar
736
Senast: zaching
·
Samhälle En federal polischef sade igår kväll inför flera nyhetsbyråer att man behöver ytterligare 48h för att nå en fullständig seger mot...
Svar
6
· Visningar
1 089
Senast: hastflicka
·
Samhälle Österrike planerar att återinföra gränskontroller och stoppa papperslösa som kommer genon Brenner. I Frankrike börjar man diskutera hur...
2
Svar
21
· Visningar
1 890
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp