Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Hur illa är det egentligen? Köpte vindruvor igår som smakar fantastiskt. Idag hittade jag EN rutten och luddig vindruva. Alla andra är...
2
Svar
25
· Visningar
7 189
Senast: hallonsaft
·
Äldre Har insett att jag börjat uppvisa obehagligt många symtom på att bli en hoarder. Jag sparar på allt möjligt jäkla skräp och har så himla...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 818
Senast: hallonsaft
·
Relationer Buke, jag har sårat en människa som betyder väldigt mycket för mig, och jag får inte riktigt grepp om varför :( Jag ska försöka förklara...
2 3
Svar
50
· Visningar
7 894
Senast: Fibusen
·
IT & mobiler Nu är det snart dags för mig att skaffa en ny dator. Har ni några förslag på en bra dator? Det ska vara en som inte för stor och...
Svar
3
· Visningar
575
Senast: Snubbelfot
·
Kropp & Själ Jag efterlyser folk med erfarenhet av psykisk ohälsa med skadebeteende, personlig erfarenhet eller som anhörig spelar ingen roll (själv...
Svar
2
· Visningar
542
Senast: minisss
·
Kropp & Själ Hej nu har jag inte haft min mens på ett år. Jag tar inga Hormoner då dem får mig att må dåligt och vill helst inte ta dem om jag måste...
Svar
10
· Visningar
881
Äldre Är det fenomenet något att ha? Sparar det tid? Är det bra/god mat? Sambon och jag filurar lite på om man skulle ta en kasse varannan...
2
Svar
32
· Visningar
2 662
Senast: Red_Chili
·
Fritid Jag har i åratal besiktigat bilen på en och samma station, både före och efter privatiseringen och det har jag fortsatt med även sedan...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 129
Senast: Pudlan
·
Skola & Jobb Jag blir som vanlgit less och rastlös när jag hamnar i sjukskrivningsträsket och har börjat söka jobb. Jag har rätt att få lönebidrag...
Svar
11
· Visningar
1 362
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Hej jag har blivit allt tröttare i dag kunde jag knappt hålla mina ögon öppna.Sover bra som jag ska proverna som jag tog för ett tag...
Svar
10
· Visningar
796
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Någon som använt det? Det får massa bra poäng överallt, men det funkar kasst för mig. Mitt problem är att det släpper från nageln...
Svar
2
· Visningar
520
Senast: purity_666
·
Skola & Jobb Något datasnille här?? jag satt nyss o ändrade massa i en lab-rapport o brukar va jättenoggrann me o spara. Stängde ner o skulle skicka...
Svar
9
· Visningar
786
Äldre Skulle man rubricera detta som ett hot mot skolan? http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.2918535-oscar-fredriksskolan-fick-varning Jag...
Svar
5
· Visningar
480
Senast: mandalaki
·
Skola & Jobb Inom någon vecka kommer csn att meddela vad räntan för studielånen blir 2016. Det har spekulerats om att den kommer ligga på 0,6...
Svar
0
· Visningar
487
Äldre Jag har ett guldhalsband som jag fått och som jag skulle vilja byta till ett likadant i silver, eftersom guld inte är min grej och jag...
Svar
4
· Visningar
775
Relationer Är det verkligen "Vad vill du ha till frukost i morgon" :meh: Som 2:a "Kan jag få en vägbeskrivning till ditt hjärta" O_o Som 3:a "Simma...
Svar
14
· Visningar
1 108
Senast: Petruska
·
Skola & Jobb På mitt nya jobb lägger kollegorna på avdelningen ca 30 personer, ihop till presenter jämt. Det känns som att det är varje vecka men ett...
Svar
16
· Visningar
8 557
Senast: hvala
·
Kropp & Själ Känner mig lite rådvill då min vanliga gyn har semesterstängt och motsvarigheten till ungdomsmottagningen inte har några tider förrän i...
2
Svar
39
· Visningar
5 143
Fritid Av ett och annat skäl får jag plötsligt hem en jäääkla massa grönsaker varje vecka. Lite olika sorter men oftast paprika, aubergine...
2
Svar
27
· Visningar
3 103
Senast: Monstermom
·
Tjatter För ett par år sen hörde jag en jullåt på radion i bilen men dom sa aldrig vad det var. Och jag vill så gärna höra den igen. Men jag...
Svar
12
· Visningar
980
Senast: nyttnick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp