Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Det när man springer in i ett slott i början. Man har Mario gubben framför sig och springer liksom "in i tv:n" eller hur man ska...
Svar
3
· Visningar
1 335
Senast: ponny7
·
Fritid Måste bara få visa vad jag pysslat med den senaste tiden:
2
Svar
20
· Visningar
5 365
Senast: Nera
·
F
Fritid Har vi några samlare här på bukefalos? :) Jag är lite sugen på att börja, tittar främst på Breyer och liknande och har läst lite på...
Svar
6
· Visningar
2 154
Senast: Invinciblestables
·
Fritid Ingen som helst susning om vart tråden skulle ligga. Hur, Hur, Hur tar man reda på vem som äger en bit mark?:confused: tacksam för...
Svar
3
· Visningar
1 032
Senast: Got2Be
·
Fritid jag har precis beställt 10 st brickor (2 storlekar), lite fina pärlor och några fina metallprylar (bla döskallar, ansikten, hjärtan samt...
Svar
2
· Visningar
5 472
Senast: wtf
·
Fritid Rätta mig om detta ligger fel... Skulle vilja ha hjälp att komma på en låt som var populär för några år sedan... Var typ ett gäng...
Svar
3
· Visningar
1 020
Senast: grafit
·
Fritid Hur viktigt är det att ha kamerans originalprogram på datorn för att ladda in bilder? Slarvig som jag är så har jag tappat bort skivan...
Svar
5
· Visningar
698
Senast: nilema
·
S
Fritid Jag åt en fudgefyrkant från lonka alldeles nyss och fick en ide :idea:. Kan man baka med sånna? Alltså, kanske hacka bitar i kladdkaka...
Svar
1
· Visningar
953
Senast: Killaloe
·
  • Låst
Fritid Stickade en babymössa häromdagen med en beskrivning för idioter och det gick faktiskt riktigt bra. Första gången jag avslutar en...
Svar
4
· Visningar
2 028
Senast: Maran
·
Fritid Går väggfärg att få bort från... *Jeanstyg? *Bomullstyg? *Nelontyg? (eller vad det heter) *Gummi? Utan en massa farliga...
Svar
1
· Visningar
827
Senast: snurran
·
Fritid Finns det några fler sådana här? :D
Svar
15
· Visningar
1 658
Senast: Mimi
·
Fritid Någon här som gör det? Jag har symaskin men rätt liten kunskap om att sy. Kan sy gardiner och sånt med raka sömmar bara. Har inga...
Svar
7
· Visningar
2 189
Senast: NeverEver
·
Fritid Har köpt ett mönster på tradera, men är helt novis inom borderi, om man inte räknar lite seriefigursbroderier där man får allt i ett sk...
Svar
4
· Visningar
1 283
Senast: Maran
·
Fritid Nu har jag inte sett något resultat utav eran kreativitet på länge så nu startar jag en egen tråd och hoppas på att fler hänger på. Här...
Svar
12
· Visningar
1 210
Fritid Hur många av er är medlem där? Jag vill spela mot någon :D NU :p
2 3
Svar
55
· Visningar
4 133
Senast: Indiv
·
Fritid Jag håller på att göra ett rum till fotostudio. Har köpt ett stativ som det går att hänga en bakgrund på, 160 cm lång. Men jag skulle...
Svar
4
· Visningar
2 789
Senast: Prosit
·
Fritid Jag har fått en gammal symaskin,dock ej så gammal att den sys med tramppedal:D.. Men den har nog några år på nacken och ser helt...
Svar
7
· Visningar
3 468
Senast: Luff
·
Fritid Någon som håller på med det? Försöker lära mig att göra ett armband nu men går sådär:p
Svar
3
· Visningar
834
Fritid Jag är så sugen på att börja pyssla lite och var på Panduro häromdagen för att inhandla lite material. Men när jag stod där blev jag...
Svar
2
· Visningar
948
Senast: Mitten
·
Fritid Hmm, antar att den tråden hör hemma här, annars kanske någon snäll moderator vill flytta den rätt :D Jag har en Golf från -96 som är...
Svar
18
· Visningar
27 465
Senast: Stalker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Varulvslekarnas anmälningstråd
  • Vi som letar hus

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp