Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter I en diskussion helt utan kärlekstörstande bönder. Så då kan vi fastställa att feminism är en ideologi där könen skall jämställas?
Svar
15
· Visningar
980
Senast: golit
·
IT & mobiler Gah, nu får jag tokfel. Man är numera tvungen att ha bankid för att kunna göra vissa saker. Nu har mitt lagt av, har installerat nytt...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
3 670
Senast: Tora
·
Äldre Jag tänkte jag skulle köra en trial run på årets julskinka nu i dagarna. Har en liten skinkstek på 1,5kilo som jag fick med förra...
Svar
0
· Visningar
248
Senast: BobberiBoo
·
IT & mobiler Jag har min hemsida hos Dinstudio sen ett gäng år tillbaka och det funkar väldigt bra. Lätt att uppdatera etc. Nu vill jag dock göra...
Svar
4
· Visningar
386
Senast: athena
·
Äldre Hej Buke! En tråd för oss som behöver inspiration till julklappar, eller kanske hjälp med att hitta något. Jag behöver hjälp!! Är på...
Svar
4
· Visningar
434
Senast: Rugge
·
Tjatter Hej! Någon mer än jag som är batchelorette/bachelor fans? Nu börjar det bli mycket drama i säsong 11 (sänds på 11an söndagar kl 20.00)...
Svar
0
· Visningar
560
Senast: Nepenthe
·
Äldre Hur många här har snö nu? Var bor ni? Här blommar det fortfarande i landen, både rosor och prästkragar :D
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 360
Senast: Trott
·
Kropp & Själ Jag gillar att träna. Men behöver ett mål. Det går inte bara gå till gymmet utan jag behöver ett mål, en utmaning och träna inför. Tex...
Svar
17
· Visningar
886
Senast: ameo
·
Äldre Grått ute, grått inne, grått i hjärta, grått i sinne. Är det kanske dags för en buketräff i Göteborg snart, för att spränga in litet...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 948
Senast: Tjôta
·
Äldre Jag har just haft en lite otäck upplevelse och vill varna er andra här på forumet. Jag blev uppringd av en man som påstod sig ringa...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
5 692
Senast: Gunnar
·
Relationer Min (före detta) sambo och jag har precis gått isär. Idag tog vi det slutgiltiga beslutet och han flyttade ut. Nu ligger jag här och kan...
Svar
5
· Visningar
1 340
Senast: Praeterea
·
Äldre Planen är att jag ska befinna mig i Paris nästa vecka. Jag tänker att det är chill ur säkerhetssynpunkt och att de säkert har förhöjd...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 471
Senast: Cambrie
·
  • Låst
Tjatter Den förra tråden blev visst lite överfull :D så jag startar en ny. Jag ska precis till att bege mig till en halvt närbelägen stad och...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
65 603
Kropp & Själ Terrorismdebatt överallt, förstås - men vill man stanna upp och reflektera över den mänskliga vinkeln så är twitterkontot @ParisVictims...
Svar
7
· Visningar
796
Senast: Dentaku
·
Äldre Ok dagens i-landsproblem.. När jag köper avokado i affären är de alltid stenhårda. Är de det hos er också eller bara i min affär? Jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 569
  • Låst
Äldre http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21761633.ab Minst 80 döda efter skottlossning och bomber på minst tre ställen i Paris i...
30 31 32
Svar
623
· Visningar
28 718
Senast: Gunnar
·
Hemmet Om man köper en stuga utan el och vatten, vad får man räkna med för kostnader? Ungefär. I så fall lägga ner trekammarbrunn, borra egen...
2 3
Svar
49
· Visningar
22 544
Senast: MissFideli
·
P
Skola & Jobb Hoppas på bukeoraklet här :bow: Vi ska räkna ut nya f, f2. Vi vet att antalet n är proportionellt mot f upphöjt -1.5. Gamla n är n1...
Svar
11
· Visningar
578
Senast: labb
·
Kropp & Själ Jag väljer att vara anonym här då jag skäms över min situation. Det är så att jag inte kan ha sex det har inte gått när jag försökt och...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 972
Senast: hippofil
·
Skola & Jobb Hejsan. Går andra året estet men har blivit så less på det och har därför kommit överens med mina föräldrar att det bästa kanske borde...
Svar
2
· Visningar
797

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp