Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre En asylsökande utan uppehållstillstånd har vid ankomst till EU att välja på att söka asyl, bli utvisad direkt eller resa till ett annat...
Svar
19
· Visningar
1 473
Senast: gulan
·
Kropp & Själ Ni som har cystor på äggstockar, på vilket sätt ställer det till bekymmer? Hur känns era smärtor, vad har ni gjort åt dem? Lite lång...
2
Svar
26
· Visningar
9 938
Senast: kolblakkur
·
Äldre Jag har funderat till och från på en sån, alltså en lodrät, böjd stav (vad det nu heter) där nere. Tänkte höra ifall nån har en o kan...
Svar
9
· Visningar
2 999
Äldre Hur ska det gå till? Det är inte lätt att få information men här på Buke kanske någon vet. Klarar vi att kontrollera gränserna så här...
Svar
2
· Visningar
516
Senast: Blue
·
Kropp & Själ Eller ja, det som ska ut i alla fall. Trots att jag äter mer sallad nu än någonsin. Varför?
Svar
12
· Visningar
799
Senast: Jozze
·
Kropp & Själ Varning för lång tråd... men jag behöver verkligen buke nu. Mer än någonsin. Min mamma har nyligen blivit diagnostiserad med en...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 597
Senast: Kalmarbo
·
Fritid Jag håller på och rensar inför flytt och tänkte sälja av en del grejer. Men jag känner mig bra vilsen i djungeln av fraktalternativ...
Svar
3
· Visningar
614
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Som barn hade jag aldrig några stora problem med synen – den var väl inte perfekt men den var samtidigt inte...
Svar
15
· Visningar
1 047
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Ni som jobbar med städ, vad har ni i timmen, men kollektivavtal och utan? Skulle vara intressant att veta :)
Svar
2
· Visningar
441
Senast: Trott
·
Äldre Hej Letar efter en låt jag hört på radio, en yngre (?) kille som sjunger på spanska. Kom i år tror jag, hade jag lyssnat mer på radio...
Svar
3
· Visningar
750
Senast: Bufera
·
Skola & Jobb Hej! Jag är lite osäker kring hur det fungerar, så jag tänkte att någon här kanske vet. Jag läser ett program på universitetet, och...
2
Svar
24
· Visningar
2 006
Kropp & Själ Jag har efter en tid med mycket stress mest troligt fått rosacea. Har nu fått utskrivet Finacea som jag hoppas ska hjälpa så man kan få...
Svar
0
· Visningar
1 233
Senast: Jackies
·
Hemmet Har ett stenbord i skiffer där en bit har lossnat, som jag skulle vilja limma fast. Men med vad? Tycker inte jag hittar nåt vettigt svar...
Svar
1
· Visningar
827
Senast: Mustang
·
Hemmet Vilken färg på luckorna skulle ni säga matchar detta golv? :)
Svar
9
· Visningar
683
Senast: hvala
·
Skola & Jobb Jag vet att några här jobbar i universitetsvärlden, så jag kastar ur mig en fråga och hoppas att någon vet... Finns det någon angiven...
Svar
5
· Visningar
717
Senast: Inglorion
·
Kropp & Själ Vi ska ha barnkalas i morgon och några av gästerna är veganer. Jag vill ju att alla ska kunna äta något gott, så nu vill jag ha era...
Svar
12
· Visningar
1 804
Senast: Amha
·
  • Låst
Äldre Sverige befinner sig i CHOCK. SD har nu hela otroliga superrekordet 23,3%. M är akterseglad får bara 20% och nu är det bara ynka pynka...
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
80 026
Senast: Gunnar
·
Äldre Tappade just min Xperia Z3 i golvet. Kul! Skärmen funkar, men glaset är sprucket och touchen funkar inte. Kan man byta detta enkelt, typ...
Svar
3
· Visningar
466
Senast: Jeffery
·
Äldre Jag skulle så gärna förstå varför det är en skamfläck att avhysa människor som bor illegalt på privat område.
23 24 25
Svar
487
· Visningar
28 322
Senast: Trani
·
Hemmet Finns det några sådana här? Som renoverar med gamla material och metoder? Vi ska förhoppningsvis köpa ett gammalt hus (från början av...
2
Svar
33
· Visningar
1 990
Senast: Pudlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp