Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb och relationer. Moderatorer: Mineur, Gunnar

Tillgängliga prefix:

Övr.Allmänt Finns det inte något annat flygbolag som flyger direkt förutom Ryanair?? Någon som har koll??:bow:
Svar
5
· Visningar
665
Övr.Allmänt Vår diskmaskin har blivit sämre och sämre och sämre och..... :meh: Efter disk och avstängning har den ibland brummat i allt mellan en...
Svar
6
· Visningar
5 420
Övr.Allmänt För andra gången har vi tappat vår släpvagn :crazy:. Eller vi och vi, första gången var det vi, andra gången svärföräldrarna. Vagnen har...
2
Svar
20
· Visningar
4 637
Kropp&Själ Om man vill byta hårfärg ganska många nyanser (t.ex. från ljusbrunt till svart, rött till mörkbrunt, blond till brun eller så), kan man...
Svar
4
· Visningar
945
Övr.Allmänt Hej! Jag brukar aldrig sminka mig och de få gångerna jag har försökt har resultatet blivit katastrofalt - till stor det p.g.a. att jag...
Svar
3
· Visningar
1 025
Övr.Allmänt Jag bakar en hel del och alla recept är mina egna, de flesta är såna som jag provat mig fram till och "fulländat" och vissa har jag ärvt...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 575
Övr.Allmänt Hej För första gången ska jag på en större konsert: Imorgon bär det av till Parken i Köpenhamn och där blir det Bruce Springsteen! Ska...
Svar
1
· Visningar
520
Kropp&Själ I morse när jag kom till jobbet möttes jag av en odör (svett) som visade sig komma från ett par klädesplagg som hängde på kontoret. Jag...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 155
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
7 562
Skola&Jobb Är det värt det? Funderar på att gå ur. Kostar bara pengar och har redan en privat försäkring på mig.
8 9 10
Svar
195
· Visningar
13 138
Kropp&Själ De senaste veckorna har jag spytt några gånger, ofrivilligt och plötsligt och utan något direkt illamående före. Jag har en del problem...
2
Svar
21
· Visningar
3 540
Övr.Allmänt Ja, som rubriken lyder... Någon som provat? Är det lika bra som de skryter om i tv-shop? :D Jag har själv inte provat, men är sugen...
Svar
4
· Visningar
1 238
Övr.Allmänt Vi ska åka iväg på typ studieresa med skolan (vi ska göra en laboration på Chalmers) och bo en natt på vandrarhem. VAD är det man...
Svar
7
· Visningar
1 175
Övr.Allmänt Kommer ni att köpa biljett till Titanic II (Southampton-New York) eller köpa en enkel biljett till Mars ( finns ej ToR ;))
Svar
0
· Visningar
460
Övr.Allmänt Gör då så häääär Pär. Kasta en hästskit i motvind och hitta på en otrohetshistoria med nytt nick, så ska du se att bukepigorna kommer...
Svar
4
· Visningar
1 348
  • Låst
Övr.Allmänt Jag tar självsvådligt och startar en ny tråd eftersom den gamla har 2000 inlägg. Jag börjar med en fråga om Forsyth-sagan och undrar...
100 101 102
Svar
2 033
· Visningar
124 915
Skola&Jobb Har tänkt att byta jobb, från en fast tjänst till en annan. Ungefär samma typ av arbete, tyvärr mycket ensamarbete, det som skiljer är...
Svar
2
· Visningar
694
Skola&Jobb Tänk er att det skulle införas medborgarlön i Sverige - alla heltidsarbetande får en lika stor månadslön. Vilket yrke skulle du...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 814
Relationer Hej! Fick ett tips av en tjej kompis att regga mig här ( Hon är medlem själv). Jag är 25 år och har lite kärleks problem, och jag...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
11 047
Kropp&Själ Jag tycker det är fint att piffa till det med läppstift ibland men kruxet är att jag aldrig hittar något som faktiskt ser bra ut på mig...
2
Svar
21
· Visningar
5 471

Hästmänniska och Häst

Hästavel och Grenar

• Födda 2017 del 2

Hund, Katt och Andra djur

• Allmänna fodertråden

Allmänt, Fritid och Barn

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser