Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Välkommen in i Blåbärets hjärna: Det finns preppers som förbereder sig på naturkatastrofer, strömavbrott eller inbördeskrig. Jag...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 055
Senast: honung
·
IT & mobiler Jag fick precis ett meddelande om att xx har accepterat min vänförfrågan. Haken är att jag inte har en aning om vem xx är, har aldrig...
Svar
9
· Visningar
1 185
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Nä, det känns inte roligt just nu. Den utdragna och hopplösa (pga hans humör) separationen från 52an sitter i och har sugit ur musten ur...
Svar
3
· Visningar
420
Senast: Squie
·
Äldre Har ni vidtagit några försiktighetsåtgärder? Stannar under täcket? Körde ni extra långsamt och uppmärksamt till jobbet? :nailbiting:
Svar
0
· Visningar
354
Senast: Sleepy
·
Äldre Om 2-3 veckor flyttar jag äntligen till Linköping! Jag vill såklart lära känna massa nya människor och kom då på att Buke är fullt av...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
12 306
Äldre En amerikansk ungdomsfilm där tre vänner ska köra genom USA för att den ena killen ska träffa en tjej. På vägen hamnar dom i ett amish...
Svar
5
· Visningar
660
Senast: kossankaj
·
Kropp & Själ en tråd för alla kul-maxister. Vad har en blå micro att göra med Åkessons Jihad-skägg? Hur blev 2+2 flera tusen miljarder och i vilken...
Svar
1
· Visningar
445
Kropp & Själ Jag har måst kapitulera. Jag behöver stödstrumpor eftersom jag står och går hela dagarna. Köpte från apoteket och de är för korta! jag...
Svar
4
· Visningar
1 058
Senast: tanten
·
Relationer Hej kära buke! Länge sen jag var aktiv här nu, har haft mycket annat i livet. Nu tills saken, jag behöver lite råd och kanske...
Svar
3
· Visningar
696
Senast: Karfitsa
·
Äldre En asylsökande utan uppehållstillstånd har vid ankomst till EU att välja på att söka asyl, bli utvisad direkt eller resa till ett annat...
Svar
19
· Visningar
1 476
Senast: gulan
·
Kropp & Själ Ni som har cystor på äggstockar, på vilket sätt ställer det till bekymmer? Hur känns era smärtor, vad har ni gjort åt dem? Lite lång...
2
Svar
26
· Visningar
9 943
Senast: kolblakkur
·
Äldre Jag har funderat till och från på en sån, alltså en lodrät, böjd stav (vad det nu heter) där nere. Tänkte höra ifall nån har en o kan...
Svar
9
· Visningar
2 999
Äldre Hur ska det gå till? Det är inte lätt att få information men här på Buke kanske någon vet. Klarar vi att kontrollera gränserna så här...
Svar
2
· Visningar
516
Senast: Blue
·
Kropp & Själ Eller ja, det som ska ut i alla fall. Trots att jag äter mer sallad nu än någonsin. Varför?
Svar
12
· Visningar
800
Senast: Jozze
·
Kropp & Själ Varning för lång tråd... men jag behöver verkligen buke nu. Mer än någonsin. Min mamma har nyligen blivit diagnostiserad med en...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 599
Senast: Kalmarbo
·
Fritid Jag håller på och rensar inför flytt och tänkte sälja av en del grejer. Men jag känner mig bra vilsen i djungeln av fraktalternativ...
Svar
3
· Visningar
614
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Som barn hade jag aldrig några stora problem med synen – den var väl inte perfekt men den var samtidigt inte...
Svar
15
· Visningar
1 049
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Ni som jobbar med städ, vad har ni i timmen, men kollektivavtal och utan? Skulle vara intressant att veta :)
Svar
2
· Visningar
441
Senast: Trott
·
Äldre Hej Letar efter en låt jag hört på radio, en yngre (?) kille som sjunger på spanska. Kom i år tror jag, hade jag lyssnat mer på radio...
Svar
3
· Visningar
750
Senast: Bufera
·
Skola & Jobb Hej! Jag är lite osäker kring hur det fungerar, så jag tänkte att någon här kanske vet. Jag läser ett program på universitetet, och...
2
Svar
24
· Visningar
2 006

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp