Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb och relationer. Moderatorer: Mineur, Gunnar

Tillgängliga prefix:

Kropp&Själ Det är inte roligt längre :( Knogarna blöder och händerna fnasar sig. Torrt och sprucket. Använder tvål normalt, inget överdrivet, är...
2 3
Svar
43
· Visningar
13 401
Kropp&Själ För att göra nästan en veckas helvete väldigt kortfattat så är min läkare ganska säker på att jag har drabbats av detta (som jag inte...
Svar
14
· Visningar
3 240
Relationer Dejt-aktivitet! Jag vill bjuda med en kille på nåt spektakulärt! Men vad? I Stockholm. Det ska inte vara nåt vanligt bio-middag...
Svar
14
· Visningar
1 359
Skola&Jobb Ja, någon mer än jag måste det väl finnas som hårdbevakar platsbanken och delar ut CVn som om vi vore jagade? Borde inte vi ha en egen...
Svar
0
· Visningar
637
Övr.Allmänt Hej igen Bukeoraklet :bow:, Jag heter BA och jag har problem. Styrelsen i den BRF där jag bor har lämnat ett förslag till nya stadgar -...
Svar
17
· Visningar
2 943
Tjatter Jag har lärt mig något nytt de senaste veckorna. Damhandboll är ju fantastisk underhållning! Bättre än herrhandboll faktiskt.
Svar
2
· Visningar
634
Kropp&Själ Jag har ganska kraftig hårväxt vid bikinilinjen och den stör mig. Jag har prövat att raka och vaxa, men ingetdera resultatet blir...
2
Svar
20
· Visningar
16 308
Kropp&Själ Jag vet att flera här inne lider av migrän, så ni kanske har lite svar på mina funderingar. Jag har alltid lidit av huvudvärk. Av för...
2
Svar
28
· Visningar
3 615
Kropp&Själ Är grymt pollenallergisk (och ja jag borde ta mig till husläkaren och få mer meduciner men systemet på vår mottagning är så galet att...
Svar
8
· Visningar
2 383
Kropp&Själ Vaknade imorse och kände att det kliade typ i stil med myggbett på ena ankeln och andra foten på hälen. Mycket märkligt, har inte haft...
2
Svar
26
· Visningar
27 768
Övr.Allmänt Ska på fest med detta underbara tema! Jag älskar ju kläderna och håret och allt :D Men vilken typ av klänning ser nog bäst ut på...
Svar
15
· Visningar
4 553
Övr.Allmänt Hur förvarar ni smutstvätten? Har ni tvättkorg på toan eller någon som har någon annan smart lösning? Har dåligt med plats...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
16 073
Övr.Allmänt Snälla hjälp mig hitta en ny vår/sommarjacka! Har bott i min jacka i typ 100 år nu så man kanske borde förnya sig lite, men inte för...
Svar
5
· Visningar
877
Övr.Allmänt Sitter och funderar just nu vad det är för fel på folk för helt plötsligt så översvämmas (nåja överdriver lite) facebook av namn och...
8 9 10
Svar
197
· Visningar
16 674
Kropp&Själ En anhörig håller på att förlora synen. Han har redan nu mycket svårt att orientera sig och har fått besked idag om att det bara är en...
2
Svar
20
· Visningar
4 546
Kropp&Själ Vattenfasta - vad är detta för grej? Vart jag än vänder mig så hör jag talas om detta med att vattenfasta. Vissa gör det i 7 dagar...
7 8 9
Svar
178
· Visningar
25 125
Övr.Allmänt Jag funderar på att köpa en billig husvagn att ha när vi åker på hundutställningar. Vad kostar det om året ungefär? Funderar på att köpa...
Svar
13
· Visningar
3 043
Övr.Allmänt Nu är det så här att jag har några fina vardagsklänningar som jag vill använda ibland. Problemet är att klänningarna bara har tunna...
Svar
17
· Visningar
6 871
Kropp&Själ Skrev detta nyss men via en länk till min blogg och det får man ju inte göra så jag gör så här i stället ;) Blev friskskriven pang...
Svar
12
· Visningar
1 871
Tjatter Jag och min sambo ska ha midsommarfest ute på min föräldragård. En heldagsfest med sillunch, aktiviteter, midsommardans, grillmiddag...
Svar
3
· Visningar
1 309

Hästfolk

Häst

Hästavel och Grenar

Allmänt

Fritid

Barn

• KUB-test

Hund