Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Jag behöver inspiration! Vi har ett fönster vars fönsterbräda endast är 6 cm djup. Det är hur svårt som helst att hitta något som får...
Svar
11
· Visningar
1 027
Senast: WS6
·
Äldre Jag vill ha en adventskalender till min sambo! Men de flesta för vuxna är bara hudvård och smink och det är inget han är intresserad...
Svar
18
· Visningar
1 954
Senast: susanne
·
Äldre Det körd hej vilt i trafiken tycker jag. Ingen hänsyn till heldragen linje, spärrområde, fartgränser, medtrafikanter osv. Vad beror det...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 204
Äldre Använder ni betal- eller gratisvarianten? Vad är skillnaden förutom ingen reklam och att kunna bläddra obegränsat? Kan man tex lägga in...
2
Svar
34
· Visningar
1 927
Skola & Jobb Det är dags för mig att ta mitt fotograferande till nästa nivå. Vilket för min del innebär att starta eget. Planen är att framför allt...
2
Svar
28
· Visningar
2 339
Senast: LindgrenV
·
Relationer Hur hanterar man det? Jag finner mig just nu i en situation där jag upplever att väldigt många i min närhet har åsikter om mina livsval...
Svar
15
· Visningar
1 585
Senast: tara
·
Äldre Skulle precis lägga mig när jag kom att tänka på vinstskatten. Googlade lite nu men befinner mig antingen i total chock eller så har...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 831
Senast: Korven
·
Kropp & Själ För ungefär ett halvår sedan diagnosticerades mina långvariga och problematiska eksem som kontakteksem genom ett lapptest. Jag har...
Svar
9
· Visningar
1 278
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Ja, hur sjuka måste ni känna er innan ni är hemma vid till exempel förkylning?
6 7 8
Svar
143
· Visningar
9 465
Senast: skerper
·
Äldre Jag har tappat namnet på en klädbutik online från USA som jag verkligen skulle vilja hitta igen. Den säljer mycket eller bara herrkläder...
Svar
4
· Visningar
643
Senast: Tarnin
·
Äldre Innan jag googlar mig galen; kan nån förklara innebörden av 1/2", 1/4" och 3/8"? Jag förstår att det är tum, men på vad? Är det själva...
Svar
10
· Visningar
2 029
Senast: Snubbelfot
·
Tjatter Som vuxen: Vad är du tacksam för att dina föräldrar tvingade dig till som barn? Vad hade du önskat att dina föräldrar tvingat dig till...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 718
Senast: Kiwifrukt
·
Äldre Jag undrar om det är någon mer där ute som när man var yngre alltid kunde köpa presenter, men sen när man blir äldre blir det svårare...
2
Svar
25
· Visningar
1 865
Senast: Bexzor
·
Kropp & Själ Mina armar tar stryk vid styrketräning. Till en början gick det bra, jag kunde ta mer och mer i vikt och märke skillnad. Men plötsligt...
Svar
8
· Visningar
658
Senast: Aionee
·
Fritid Sååå alla ni där ute! Veckohandlar ni? Gör ni veckomatsedlar? Bor ni ensamma, partner, barn etc? Jag bor med min sambo och vi...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 423
Äldre Har i somras flyttat från lägenhet till villa och är intresserad av att veta vad ni andra som bor i villa/radhus/kedjehus etc har för...
Svar
8
· Visningar
1 149
Senast: em-pirre
·
Skola & Jobb Jag håller på och fyller i ett ansökningsformulär och på sidan för personuppgifter finns möjlighet att ladda upp en bild. Jag har i...
Svar
13
· Visningar
1 147
Senast: Jozze
·
Kropp & Själ Min mamma ligger inne nu på sjukhus och hon är tyvärr rätt dålig. Jag bor ju tyvärr i södra Tyskland så jag har en lång resa till henne...
Svar
4
· Visningar
623
Senast: anna_panna
·
Hemmet Hej! Jag behöver lite avlastning med damsugandet och torkandet av golven, det är så tråkigt. Såg reklam i en tidning om en...
Svar
14
· Visningar
1 174
Senast: lytesout95
·
Skola & Jobb Ja, som rubriken lyder - vad för arbetsuppgifter har en kundservicechef? Löner, utvecklingssamtal, coacha sin personal så att gruppen...
Svar
2
· Visningar
918
Senast: mandaaa_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp