Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Började prata med några vänner häromdagen. Det visade sig att vi gjorde rätt olika. Vissa städade varje dag, vissa en gång i månaden...
21 22 23
Svar
446
· Visningar
22 225
Senast: julgrisen
·
IT & mobiler Kan inte vänds det rätt igen några förslag. Gäller min lapp. Laptop
Svar
5
· Visningar
654
Senast: Trott
·
Äldre Hej! Har mått dåligt i nåra dagar och haft jätte ont i bröstet och bröstvårterna.. Har ingen aning vad detta kan bero på . Så undrar om...
Svar
6
· Visningar
855
Senast: Elisha
·
Äldre I flera år har Sensodyne tandkräm envisats med sina lökiga reklamfilmer, som verkar vara inspelade med en vanlig handkamera av någon...
Svar
2
· Visningar
1 503
Senast: Buck
·
Skola & Jobb Skriver inte här så ofta men, äh, tänkte att man kanske kan få lite input/pepp:).. Är 40 å lite till,jobbar som uska i...
Svar
15
· Visningar
1 276
Senast: polly p
·
Kropp & Själ Hej var för 2 veckor sedan som jag var helt borta gick runt i cirklar i en affär viste knappt var jag håll på var nära att jag gick in i...
Svar
8
· Visningar
862
Senast: mandalaki
·
Skola & Jobb Ja, som rubriken säger, min närmaste kollega, kan kallas för X, ska sluta och jag känner mej så.... övergiven och deprimerad. Stortrivs...
Svar
10
· Visningar
2 983
Relationer Kära gamla bukeorakel, jag har ett problem som håller på att driva mig till vansinne! Lilla jag har börjat nytt arbete hos en stor...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 032
Senast: Inte_Ung
·
Relationer *e** lekland, nån som varit där? Är det bra?
Svar
12
· Visningar
699
Senast: Korven
·
Äldre Jag ska i morgon bjuda ngra vänner på middag i form av en Chiligryta. Skulle köpa Högrev men kom hem med Ryggbiff... Går det att göra...
Svar
10
· Visningar
14 171
Senast: bitta
·
Äldre Varför/varför inte?
15 16 17
Svar
328
· Visningar
14 651
Senast: Monstermom
·
Kropp & Själ Finns det tillfällen då personer inom vården har rätt att bryta tystnadsplikten om det anses vara för patientens säkerhet? Förutsatt att...
Svar
4
· Visningar
957
Senast: Miljon
·
Hemmet Har en UPO WF 5004, har försökt googla efter någon slags manual som visar hur man kommer åt filtret eller hur man kan rensa ur den men...
Svar
14
· Visningar
3 304
Senast: anna_panna
·
  • Omröstning
Äldre Jag har nu äntligen efter lång tid tagit mig för att registrerar mitt kort och självscanna mina varor på ICA Tredje gången jag handlade...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
12 380
Senast: Koltrast
·
Fritid Under en sömnlös natt kom jag på att jag skulle vilja måla lite tavlor! Men jag har aldrig målat med annat än vattenfärg på papper... Så...
Svar
6
· Visningar
1 212
Senast: cute_beast
·
Kropp & Själ Ni som använder linser, vad betalar ni i månaden ungefär för linser? Jag håller på att kolla så så att jag vet ungefär vad jag har att...
2
Svar
25
· Visningar
3 381
Senast: Elektronen
·
Hemmet Vi (jag och min sambo) bygger ett stort (ca 300kvadrat) hus mitt i mörkaste smålandsskogarna. Det blir ett vit putsat hus i (lite)...
2
Svar
20
· Visningar
1 896
Senast: Ava22
·
Kropp & Själ Problem 1: Jag har äntligen fått en tid för galloperation. På måndag ska jag infinna mig på Norrtälje sjukhus kl 07.00. Det betyder att...
2
Svar
28
· Visningar
3 067
Senast: TinyWiny
·
Mat Den har stått på 4 grader troligen hela natten. Vilken mat kan jag frysa in igen, och vilken måste jag tillaga idag/närmsta dagarna...
Svar
6
· Visningar
931
Senast: vilse
·
Fritid Är det någon som har koll på om man måste ha ett företag eller hur mycket man får "tjäna" på sin hobby för att den ska få fortsätta...
2
Svar
34
· Visningar
2 021
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp