Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Sedan ca 2 dagar tillbaka har det ilat i en av mina kindtänder i överkäken. Tandköttet är även inflammerat, speciellt över tanden...
Svar
7
· Visningar
834
Senast: iNHALE
·
Äldre Jag har nyligen separerat, och jag och exet var/är överens om att jag skulle bo kvar i huset, mkt pga sonens skull,att han skulle få ha...
Svar
19
· Visningar
7 234
Senast: Calazirya
·
Kropp & Själ Sen min son föddes 2012 har mina allergier/överkänslighet bara ökat. Kan räkna upp 6 nya saker utan problem varav två kommit nu sen i...
2
Svar
24
· Visningar
2 402
Äldre Kära buke - hjälp mig hitta den perfekta presenten! Mamma fyller 50 i januari och önskar sig "att inte behöva vara hemma". Så vi...
Svar
2
· Visningar
399
Senast: tott
·
Äldre Kan jag färga blåa jeans 88% bomull, 8% polyester och 4% elastan svarta? Vet att all färg inte fungerar med syntetfibrer, men någon...
Svar
1
· Visningar
829
Senast: Crossline
·
Relationer Jag och min pojkvän har gemensamt bestämt oss för en paus, anledningen bakom detta är bla att han behöver hitta sig själv lite mer, och...
2
Svar
20
· Visningar
6 317
Senast: Petruska
·
Trädgård & Växter Min första salvia som jag vill övervintra. Hur? Jag har en källare som är ljus och håller runt 16-17 grader. Sedan kan jag använda...
Svar
6
· Visningar
962
Senast: mamman
·
Hemmet I helgen köpte jag en vaxduk till köksbordet. Får att den skulle få plats i butikens påse veks den och nu har den veck. Dessutom fanns...
Svar
2
· Visningar
7 748
Senast: tanten
·
Äldre Här diskuterar vi allt runt konserten som börjar klockan 19:00 på SVT.
Svar
15
· Visningar
946
Senast: Oldie
·
Skola & Jobb Okej, nu behöver jag input. Jag blev arbetslös den 4 september efter att ha studerat och jobbat extra sedan 2013. Har inte avlagt...
2
Svar
27
· Visningar
2 026
Senast: MJLee
·
Äldre Jag har aldrig sett norrsken, men jag har alltid velat göra det. Och eftersom norrskenet inte verkar vilja komma till mig, så får väl...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 647
Senast: Idas
·
Äldre Begränsad budget. Så vad kan finnas för fiffiga och billiga prylar att inskaffa att dekorera lokalen med? Vi ska ta hemifrån vad vi har...
Svar
3
· Visningar
480
Senast: Rie
·
Äldre Jag såg just ett inlägg på FB om förbud mot burka. Vad tycker ni? Ska vi ha ett förbud i Sverige mot burka? Skulle ett förbud gör...
16 17 18
Svar
340
· Visningar
18 706
Senast: Thaliaste
·
Äldre Vinterhjulen vi fått med bilen passar naturligtvis inte... Jag fick byta in dem mot däck och fälg på en däckfirma men jag tycker...
Svar
5
· Visningar
659
Senast: Sar
·
Kropp & Själ Insprierad av Hela Sverige bakar - vilken är din favoritkaka? Jag sträcker mig över gränserna och säger att vi inte behöver hålla oss...
10 11 12
Svar
233
· Visningar
15 185
Senast: Dubbelklick
·
Tjatter Jag har upptäckt Siri, sjukt smidigt att lyssna/prata in sms när man kör bil utan att behöva ta ögonen från vägen. Men ibland blir det...
Svar
17
· Visningar
1 750
Senast: AraSlei
·
Skola & Jobb Håller på att fixa så att jag får igång ett litet eget företag. Hittade en kanonbra guide hur jag kan registrera för F-skatt på en...
Svar
16
· Visningar
1 174
Äldre http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21544296.ab Ja, vad tror ni, vad har de hittat? Vatten, storm, en flock dinosaurier, Elvis...
2
Svar
22
· Visningar
1 422
Senast: gul_zebra
·
  • Låst
Tjatter En körig dag. Skulle gå som transportare, kommer till jobbet och är satt på avdelning, morgonmöte, blir flyttad till promenadtaket och...
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
64 341
Senast: ullo
·
Äldre Idag kom en trevlig holländare och knackade på dörren han ville fota en punkt i vår trädgård...
Svar
0
· Visningar
440
Senast: Lampan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp