Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

  • Låst
Fritid Jag stickar en mössa för första gången och vet inte hur jag ska börja smalna av den. Jag har stickat resårstickning och sen rätstickning...
Svar
4
· Visningar
2 005
Senast: A-K.Eng
·
Fritid Eller vad det heter, typ Super Mario Bros, Rainbow Island osv. Verkar vara helt omöjligt att få tag på till PC numera. Nån som har...
Svar
1
· Visningar
807
Senast: Haukur
·
Fritid Nån som vet vart man kan köpa en värmeljushållare(spiralen med 7 ljus) som Hayah har hemma hos sig? :D Såååå nice hållare nämligen. :)...
Svar
7
· Visningar
1 297
Senast: Laizita
·
Fritid Det här är antagligen Sveriges onödigaste tråd, men jag håller snart på att bli galen, så nu vänder jag mig till Bukefolket för att få...
Svar
18
· Visningar
1 821
Senast: Jessica1987
·
Fritid En sådan som är med i gamla filmer ibland. stor, hög med urtavlan högst upp (åh vilken bra beskrivning:crazy:) Någon som fattar vad...
Svar
2
· Visningar
1 253
Senast: Winni
·
M
Fritid Jag är ute efter en TV kanna till min mamma i present. Vill hitta någon som är lite kul eller annorlunda gärna 50 tals stuk. Någon som...
Svar
3
· Visningar
3 209
Senast: Blueberry
·
C
Fritid Någon som kan svara på vad denna stil brukar benämnas? Mörkbetsad björk tror jag, med högglansig lack! Just detta bord har skivor på...
Svar
1
· Visningar
960
Senast: labb
·
Fritid Jag har i min ägo en Parker-reservoarpenna. Vad jag kan bedöma är den inte tidigare än 50-tal och av "buttonfiller"-typ. När jag fann...
Svar
7
· Visningar
2 380
Senast: labb
·
T
Fritid Någon som fixar det där:D? http://www1.kanal5.se/csi/spel/
12 13 14
Svar
265
· Visningar
40 895
Senast: Mirre
·
Fritid Jag har blivit sjukt sugen på att göra en väggmålning, men eftersom jag inte riktigt vet var jag bor :D så kanske det är bättre att göra...
Svar
1
· Visningar
1 189
Senast: labb
·
A
Fritid Jag och en kompis sitter och diskuterar singstar. Hon påstår att man inte kan spela med 4 mickar medan jag har för mig att jag har läst...
Svar
3
· Visningar
1 475
Senast: Soranto
·
Fritid Jag har några mycket älskade hårspännen i någon silveraktig metall som har blivit missfärgade. Någon som vet hur jag får rent dem? Det...
Svar
3
· Visningar
3 023
Senast: KungTulle
·
S
Fritid Hej alla mina blåa vänner! Jag, diktarsmurfen, skulle vilja säga hej till alla medlemmar på bukefalost, det är en ära att få bli medlem...
Svar
1
· Visningar
709
Senast: Tajger
·
Fritid Jag har en hel hög med avlagda stickade tröjor. Ni som kan detta med att sy.. KAN man göra ett lapptäcke av klippta...
Svar
4
· Visningar
1 035
Senast: FannyN
·
Fritid En vanlig HM-skjorta för 129kr, 100st öljetter + verktyg för 100kr och lite fint band, 32kr för 4 meter... Det blev såhär! Framifrån...
Svar
15
· Visningar
1 898
Senast: Kentucky
·
M
Fritid I julklapp fick jag en underbar, gosemjuk morgonrock, varmröd med luva och jag älskar den. Förutom att den hela tiden är superelektrisk...
Svar
11
· Visningar
3 799
Senast: Tajger
·
S
Fritid Jag har funderat länge på att köpa en Nitendo ds åt min andra lilla syster den äldre (11år fyller 12år) för hon tjatar om det jämt när...
Svar
15
· Visningar
1 056
Senast: Shando
·
Fritid Någon som lärt sig virka som vuxen? Hur svårt är det egentligen? jag vill ha läckra grytlappar...
Svar
18
· Visningar
4 556
Senast: MataHari
·
T
Fritid I nästa Pollux paket får man ett nytt dataspel som heter Star Stable, vad tycker ni om det om man baserar på det lilla vi har sett med...
Svar
9
· Visningar
4 872
Senast: index
·
F
Fritid Jag är lite nyfiken på hur ni har gjort era bordsdekorationer. Det finns ju så mkt olika saker man kan göra! Jag tänkte prova att...
Svar
2
· Visningar
730
Senast: fall_out_girl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp