Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag hade låga zinkvärden på senaste blodprovet, läkaren sade rakt ut att han inte kunde något om zink och så var det inte något mer med...
2 3
Svar
45
· Visningar
7 439
Senast: gulan
·
IT & mobiler Aahh!!! Jag hatar min dator, aldrig mer en Lenovo. Seg och hackar och hänger sig men det kan jag leva med. Nytt är dock att den varnar...
Svar
11
· Visningar
1 188
  • Låst
Tjatter Deltagarlista Mirtai quarter4ever Habina Snurrfian cirkus Sedna Ferrari OutOfService Hedinn bollen_ Lilltess FiaM Blacksmithfarm Regler...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
24 725
Senast: cirkus
·
Äldre Nu ska det köpas en bil. Av någon anledning har både jag och sambon snöat in på Volvo 50, antingen 1,6D DRIVe eller en D2, årsmodeller...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
6 040
Senast: Ava22
·
Kropp & Själ och i morse tänkte jag använda den. Läste på tuben: Wear gloves. Spread the creme with comb or fingers. Comb trough and time för 3...
Svar
7
· Visningar
3 689
Senast: MiniLi
·
IT & mobiler En vän spammar flödet med ointressanta saker. Orkar inte se det mera, men vill fortsättningsvis vara fb-vän med henne. Visst kan man...
Svar
9
· Visningar
896
Senast: zassoo
·
Kropp & Själ Hejsan! Nu har jag i snart en vecka haft en (vad jag tror att det är) svullen lymfkörtel, men bara på ena sidan av halsen. Annars är...
Svar
0
· Visningar
847
Senast: Tropic
·
Kropp & Själ Fick lagat en tand i lördags förmiddag. Eller de rensade ut ett stort hål och stoppade i någon tillfällig fyllning. Kommer inte ihåg så...
Svar
5
· Visningar
1 230
Senast: Ainon
·
Äldre Har äntligen fått möjlighet att ta körkort :banana: Kruxet nu är att jag är så jäkla osäker och tvivlar på om jag kommer klara av...
10 11 12
Svar
226
· Visningar
13 702
Senast: Inte_Ung
·
Äldre Nån som tittar? Jag blir så stolt över vårt land. http://www.regeringen.se/ Djupt imponerad av Michael Wolf, VD på Swedbank. Sånt...
Svar
0
· Visningar
398
Senast: Sleepy
·
Mat Jag tycker att det blir så tråkigt med mat när man bor själv. Jag hinner inte äta upp maten i kylskåpet innan den blir dålig. Det låter...
10 11 12
Svar
226
· Visningar
14 665
Senast: Petruska
·
R
Äldre Jag har googlat och googlat men googlar uppenbart fel ord. Vad exakt är det man skriver på när man gifter sig? Vad står det på papperet?
2 3
Svar
55
· Visningar
3 883
Senast: Hyacinth
·
IT & mobiler Alltså hjälp mig nu, jag känner mig helt handikappad... Facebook har bestämt sig för att ge mig en massa aviseringar om att en vän ska...
Svar
4
· Visningar
738
Senast: Magiana
·
Hemmet Har en Husqvarna glaskeramikhäll (GHC621), funkade igår men idag vill den inte. När jag trycker på start (touchknappar) så piper den...
2
Svar
20
· Visningar
1 267
Senast: Korven
·
Relationer Detta med att finna den rätta, hur vet man liksom? Jag är 32 och har inget direkt långvarigt förhållande bakom mig. Hade en kille för...
2
Svar
32
· Visningar
11 199
Senast: Fossing
·
Kropp & Själ Jag har brottats med en envis snuva (med nysningar) ett tag nu. Först trodde jag att det var en vanlig förkylning som bara var utdragen...
Svar
15
· Visningar
1 807
Senast: cili
·
Kropp & Själ Bukemaffian är nu utsedd. Alla nya medlemmar har fått meddelande i form paranormala fenomen som exemelvis att disken är diskad, barnen...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 947
Äldre Ja, som rubriken lyder :) Jag har gjort en detaljerad budget där jag räknat in SAMTLIGA månadskostnader. Det blev: - Hyra - El - Mobil...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
12 747
Senast: Lilla
·
Äldre Tänkte skaffa Netflix då folk har rekommenderat Homeland. Vad tycker ni om Homeland? Vilka andra serier finns på Netflix som ni gillar...
2
Svar
22
· Visningar
1 431
Senast: Sleepan
·
Tjatter Den där känslan när katten har spytt och robotdammsugaren smetat ut det över hela nedervåningen...
2
Svar
37
· Visningar
3 039

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp