Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle och relationer. Huvudmoderator: Mineur
Övr. allmänt Jag funderar lite, här: Jag har en drömresa, en riktigt sanslöst underbar, SVINDYR drömresa, av en sort som bara är lyxig och överdådig... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 317
Kropp & själ Vi hör dem alla med jämna mellanrum. Ja, så ofta att vi inte alltid reflekterar över dem. Den jag fick höra idag var; "Nu är det... 8 9 10
Svar
191
· Visningar
14 673
Övr. allmänt Hej Stockholmare och andra med Hornsgate-kompetens, Ponera att jag lyckas knö in min dubbdäckade bil på Hornsbruksgatan utan att dess...
Svar
11
· Visningar
1 673
Övr. allmänt I mitt kylskåp finns två st mango samt två st granatäpplen. Vad ska jag göra med dom? Tillsammans eller var för sig. Fram med dina bästa...
Svar
12
· Visningar
1 290
Kropp & själ Har suttit och googlat ett tag nu och försökt få fram mer information om solarier i Stockholm, främst Södermalm och förstår mig inte...
Svar
5
· Visningar
2 970
Övr. allmänt Hej Buke! Här brukar man ju kunna få svar på allt så ag har en fråga! Fick idag en summa pengar insatt på mitt konto från KTOINS FR...
Svar
4
· Visningar
10 208
Kropp & själ En kollega har en 17-årig son med kraftig pollenallergi. De har börjat tappa björksav som han får dricka. Pollenallergin har minskat...
Svar
6
· Visningar
3 920
Skola & jobb Jag kan ju börja med detta här ju... Jag gick ut gymnasiet år 07 och fick utb undersköterska och personlig assistent. Jobbade med... 2
Svar
39
· Visningar
3 929
Övr. allmänt Eftersom mina ögon är värdelösa och extremt känsliga för solen, så ska jag få ett par bra och snygga solglasögon av min kära mormor. Har...
Svar
0
· Visningar
673
Relationer Ja det känns verkligen som jag kört fast. Är Sambo sedan 1 år tillbaka, och vi har vart tillsammans i 2 år i Maj. Vi har ungefär samma...
Svar
3
· Visningar
1 677
Övr. allmänt En snabbfråga, försöker hitta nya avsnitt av Greys men jag vet inte hur långt/vilken säsong jag sett. Det senaste jag minns är att...
Svar
1
· Visningar
641
Övr. allmänt Jag upplevde fascination blandat med lite äckel över detta fynd jag gjorde i kattmaten igår, och jag känner att jag måste veta exakt vad...
Svar
14
· Visningar
2 326
Kropp & själ Som rubriken säger tror jag att jag håller på att gå in i en riktigt djup depression. :( Ingen "ta livet av sig" situation men tung. :(...
Svar
11
· Visningar
1 838
Övr. allmänt Hejsan! Jag vågar inte riktigt lita på mina skills med google maps och frågar därför här om det är möjligt att åka till Landvetter...
Svar
6
· Visningar
1 857
Kropp & själ tyvärr, jag lider av bukediarré för tillfället ;) har nu äntligen tagit mig i kragen och kommit i gång med träningen. och det känns...
Svar
5
· Visningar
921
Övr. allmänt Då mina google-skills sviker mig så vänder jag mig nu till Buke som rymmer så mycket kunskap! Jag skulle vilja hitta ett ställe i...
Svar
6
· Visningar
2 864
Övr. allmänt Vad är klockan nu!? Ställde om min iphone igår men den ställde fram sig själv ytterligare en timme trots att jag inte har inställt... 2
Svar
20
· Visningar
2 512
Kropp & själ Hur ser de ut? Hur tränar ni och vad? Hemma/gym? Tycker ni att det är pest och att ni helst skulle vilja slippa (men gör det ändå) eller... 2
Svar
33
· Visningar
3 726
Lek & tjatter Påskhelgen är här men den jävla vintern sitter fortfarande i. Då jag själv inte gör annat just nu än att planera och drömma mig bort... 2
Svar
24
· Visningar
3 322
Kropp & själ Allt på en gång, hänger det ihop? Jag har ju en inflammation under min dåliga tand, som dras nästa vecka på onsdag. Fick antibiotika...
Svar
0
· Visningar
1 396

Just nu

• Börja dansa?

Hästfolk

Hästvård

Träning

Utrustning

Hästavel

Tävlingsgrenar