Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Okej, nu behöver jag input. Jag blev arbetslös den 4 september efter att ha studerat och jobbat extra sedan 2013. Har inte avlagt...
2
Svar
27
· Visningar
2 030
Senast: MJLee
·
Äldre Jag har aldrig sett norrsken, men jag har alltid velat göra det. Och eftersom norrskenet inte verkar vilja komma till mig, så får väl...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 651
Senast: Idas
·
Äldre Begränsad budget. Så vad kan finnas för fiffiga och billiga prylar att inskaffa att dekorera lokalen med? Vi ska ta hemifrån vad vi har...
Svar
3
· Visningar
481
Senast: Rie
·
Äldre Jag såg just ett inlägg på FB om förbud mot burka. Vad tycker ni? Ska vi ha ett förbud i Sverige mot burka? Skulle ett förbud gör...
16 17 18
Svar
340
· Visningar
18 724
Senast: Thaliaste
·
Äldre Vinterhjulen vi fått med bilen passar naturligtvis inte... Jag fick byta in dem mot däck och fälg på en däckfirma men jag tycker...
Svar
5
· Visningar
661
Senast: Sar
·
Kropp & Själ Insprierad av Hela Sverige bakar - vilken är din favoritkaka? Jag sträcker mig över gränserna och säger att vi inte behöver hålla oss...
10 11 12
Svar
233
· Visningar
15 208
Senast: Dubbelklick
·
Tjatter Jag har upptäckt Siri, sjukt smidigt att lyssna/prata in sms när man kör bil utan att behöva ta ögonen från vägen. Men ibland blir det...
Svar
17
· Visningar
1 753
Senast: AraSlei
·
Skola & Jobb Håller på att fixa så att jag får igång ett litet eget företag. Hittade en kanonbra guide hur jag kan registrera för F-skatt på en...
Svar
16
· Visningar
1 177
Äldre http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21544296.ab Ja, vad tror ni, vad har de hittat? Vatten, storm, en flock dinosaurier, Elvis...
2
Svar
22
· Visningar
1 429
Senast: gul_zebra
·
  • Låst
Tjatter En körig dag. Skulle gå som transportare, kommer till jobbet och är satt på avdelning, morgonmöte, blir flyttad till promenadtaket och...
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
64 557
Senast: ullo
·
Äldre Idag kom en trevlig holländare och knackade på dörren han ville fota en punkt i vår trädgård...
Svar
0
· Visningar
441
Senast: Lampan
·
Fritid Var hittar jag bäst och billigast något sådant??? IKEA brukade ha tittskåp,men verkar inte ha det längre. Har varit där och kollat idag...
Svar
6
· Visningar
1 712
Senast: bettysmatte
·
Äldre I morgon måste jag träffa en totalidiot och rasist i jobbet. Tyvärr håller inte personen inne med sina åsikter utan försöker 'frälsa'...
2
Svar
27
· Visningar
2 768
Senast: Rialavargen
·
Fritid För ungefär en månad sedan så flyttade jag in i min första egna lägenhet som jag ska ha nu i några år medan jag studerar och jag trivs...
Svar
11
· Visningar
1 659
Senast: fickan
·
Äldre Någon som befinner sig i Stockholm under morgondagen och typ har tid över att knata in på Make Up Stores huvudkontor åt mig? :angel: De...
Svar
3
· Visningar
826
Senast: LindgrenV
·
Äldre Jag är tvungen att köpa ny laptop, och har sparat bilder och dokument på OneDrive. Men har ett gäng lösenord sparade som webbläsaren...
Svar
6
· Visningar
692
Senast: Trissa
·
Äldre Ett bostadsbolag tecknar nu hyreskontrakt med invandrare som inte behärskar språket så väl. Kruxet är att huset de "öppnat" saknar el...
Svar
5
· Visningar
945
Senast: avslutat medlemskap
·
Äldre ... säger vi lite slarvigt ibland. Men allvarligt, hur tror du att det är om hundra år? Jag funderar lite löst och vänder på ett och...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 654
Senast: Sedna
·
Kropp & Själ Mitt barnbarn har just fått diagnosen cystisk fibros. Hon är tre månader och gick inte upp i vikt som hon skulle. Tusen tankar far...
Svar
3
· Visningar
1 408
Senast: skuggi
·
Skola & Jobb här på buke, minst 2 tror jag? :) Som alltså läser till agronomer på slu :) Jag har varit i kontakt med studievägledaren på SLU men...
Svar
12
· Visningar
1 541
Senast: Miao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp