Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jeez, vad är det för feeel på samhället? Bara för att någon varit otrogen är det mer ok att slå personen? Borde det inte räknas som...
8 9 10
Svar
191
· Visningar
12 500
Senast: 95johsv
·
Skola & Jobb Skulle vilja höra lite vad ni tänker om en sak. Är det värt det att plugga 3-4 år på högskola när man med största sannorlikhet aldrig...
Svar
9
· Visningar
989
Senast: tara
·
Äldre Min pojkvän fyller år imorgon och jag har helt glömt det viktigaste... tårtan!! Förra året köpte jag en tårta, det tyckte han var lite...
Svar
14
· Visningar
1 484
Senast: Amha
·
Skola & Jobb Tankarna snurrar och ni brukar kunna ge goda råd. Jobbar idag som ordermottagare/innesäljare och konstaterar att det kan jag ju inte...
Svar
1
· Visningar
440
Senast: Björk
·
Kropp & Själ Hej. Jag har hosta jajamän. Som tyvärr inte blir bättre utan snarare tvärtom värre. Va förkyld med hosta för över 1 månad sedan...
Svar
10
· Visningar
1 251
IT & mobiler Hjälp! Vad har hänt? Då jag ska kolla mina bilder på OneDrive så kommer jag till augusti. Skrollar jag längre bak i tiden så kommer "Ett...
Svar
0
· Visningar
462
Senast: tott
·
Skola & Jobb Jag är butikschef i en liten butik sedan ca två månader tillbaka. Nu har det uppkommit en situation när de gick igenom bokslutet som...
Svar
9
· Visningar
903
Senast: Piek
·
Kropp & Själ Efter en 10 års lång relation valde jag att lämna den i juni förra året. Första veckorna var av förklarliga skäl väldigt arga och...
Svar
19
· Visningar
2 143
Senast: Sablar22
·
Kropp & Själ Sonen kom hem från VC där han var för att kolla upp sina kliande utslag och där fått diagnosen skabb Han har haft det ett par veckor...
Svar
5
· Visningar
683
Senast: rtf
·
Äldre Jag är inne i en "ut med det gamla och in med det nya-period" och vill desperat bli av med minst halva min garderob :D Dock med lite...
Svar
7
· Visningar
660
Senast: Trott
·
Kropp & Själ Ganska tänkvärt Jag tycker det är tragiskt att så många människor har blivit lurade vad det gäller kosten och nu får kämpa med stor...
72 73 74
Svar
1 464
· Visningar
74 131
Senast: TeamLundVer
·
Skola & Jobb Jag har efter lite om och men bestämt mig för att byta jobb. Jobbar som sjuksköterska och har gjort det i ett år. Tjänar idag 24000 och...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 240
Senast: SaraMara
·
Skola & Jobb OJ, det här blev långt. Sen ungefär ett halvår tillbaka har jag ett nytt jobb som projektledare inom ett område jag inte har någon...
2
Svar
38
· Visningar
4 147
Senast: Lingonris
·
Svar
3
· Visningar
1 175
Senast: vallhund
·
Tjatter Så.. Jag blev slagen på fingrarna av autocorrect xD dance mashup ska det ju vara. Iallafall Många av er har säkert sett den virala...
Svar
0
· Visningar
422
Senast: Poisonous
·
Äldre Jag har anmält mig till Göteborgsvaret för första gången i mitt liv, första löpningen överhuvudtaget faktiskt! Har i stort inte...
Svar
9
· Visningar
636
Senast: Kirre
·
Äldre Vad tror vi om nötfärs som tillagades förra söndagen och har förvarats i kylskåp sedan dess? (Jag tillagade alltså den 27, bäst...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 343
Senast: Kilauea
·
Hemmet Har en massa utrustning i garaget som jag funderar på om jag kan använda istället. Har ett tränsbett bland annat, tror det finns ett...
Svar
3
· Visningar
860
Senast: Dorinda
·
Äldre Buke! Jag ska på inflyttningsfest på fredag (hos min bror och hans sambo) och behöver tips på inflyttningspresenter. Vad vill man ha?
Svar
17
· Visningar
1 089
Senast: Fibusen
·
IT & mobiler Vill kunna lyssna på musik från dator och telefon utan lurar så funderar på att köpa en Bluetooth-högtalare. Nån som använder såna, är...
Svar
6
· Visningar
861
Senast: Kivina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Arbetsintervju
  • Barn och djur
  • Att rensa i kalendern

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Fjordingtråden
  • Löss

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp