Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle och relationer. Huvudmoderator: Mineur
Övr. allmänt Vad skall man säga. Flyttade hästen till nytt stall vid årsskifter. Nytt konto som stallhyran skall betalas till. Och här har det...
Svar
8
· Visningar
2 068
Kropp & själ Är det någon gång man verkligen behöver sin smartphone är det ju när man är bortrest! :o Eftersom jag velat undvika att bli ruinerad...
Svar
5
· Visningar
959
Kropp & själ Jag var och fick borttaget ett födelsemärke igår. Efter ingreppet sattes det på ett riktigt stort plåster över såret (som kanske är 3 cm...
Svar
18
· Visningar
13 313
Kropp & själ Jag dricker oerhört sällan alkoholhaltiga drycker numera och när jag väl gör det så blir det tämligen måttliga mängder - typ en...
Svar
4
· Visningar
3 108
Övr. allmänt Okej eftersom jag är lite lost i Stockholm, så undrar jag om någon vänlig själ som hittar bra i Sthlm kan förklara hur jag tar mig till...
Svar
2
· Visningar
1 186
Övr. allmänt Jag och maken kom på den goda idén att ha påskmiddag. Nu har vi bara ett problem... Bortsett från ägg, vad äter man egentligen på...
Svar
12
· Visningar
1 428
Kropp & själ Min pappa lider troligen av lungfibros:cry: Funderar nu om det finns någon här som har erfarenhet av sjukdomen, förloppet och olika...
Svar
6
· Visningar
4 234
Övr. allmänt Funderar på att åka en vecka någonstans i slutet på april eller i maj. Var är det varmt då? Kreta, Mallorca, Cypern eller Kroatien är... 2 3
Svar
58
· Visningar
5 711
Lek & tjatter För nytillkomna svenskar kan det ju vara bra att veta om de ska gå på slå till med påskabrasa eller vänta till valborgsmässoelden... 2
Svar
20
· Visningar
2 755
Övr. allmänt Jag har fryst in köttfärs sedan jag handlade för någon vecka sedan. Brukar dela i 2 delar och lägga i fryspåsar. NU undrar jag om jag...
Svar
2
· Visningar
901
Lek & tjatter På minuten.. får chansen att enväldigt bestämma ämnena för denna radioklassiker. Var så god.
Svar
2
· Visningar
776
Skola & jobb Jag såg i en annan tråd att flera blev förvånade över att man inte hade fika raster. Själv sätter jag mig i min reception och... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
9 819
Övr. allmänt Hej allihopa! Jag vill ju gärna främja företagsamheten, arbetsmarknaden och kanske spara lite på miljön samtidigt när jag handlar allt... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 564
Övr. allmänt är de nån här som brukar handla på tradera? jag handlar å säljer en hel del där å har aldrig haft några problem nånstans med nåt... 2
Svar
26
· Visningar
3 382
Skola & jobb Sitter och kollar efter läroböckerna till min nästa kurs (på universitetet), som börjar nästa vecka. Och har just insett att en av... 2
Svar
23
· Visningar
2 605
Kropp & själ Hur vanligt förekommande är det? Jag har till och från i ett par månader haft hjärtklappning då och då, inte ofta så jag har inte...
Svar
12
· Visningar
3 454
Skola & jobb Håller på med en skoluppgift och behöver lite hjälp:) En medvetslös kvinna kommer in sjukhuset och för att hon ska överleva krävs en...
Svar
12
· Visningar
3 744
Lek & tjatter Snart är det dags för att krigsmålade unga jihadister att i sina schalar invadera rättrogna svenska hem för att utkräva lösen. Våga... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 281
Övr. allmänt Kastar ut en fråga som säkert inte är helt lätt att svara på.... Ska byta ut elcentralen i stugan jag hyr ut. Det är en sån där... 2
Svar
23
· Visningar
9 027
Skola & jobb Har tänkt söka till lite olika program/kurser i höst men jag är så otroligt velig. Ena dagen vill jag göra en sak och nästa en helt...
Svar
19
· Visningar
2 950

Just nu

• Alkohol

Hästfolk

Hästvård

Träning

Utrustning

Hästavel

Tävlingsgrenar