Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Som rubriken säger tror jag att jag håller på att gå in i en riktigt djup depression. :( Ingen "ta livet av sig" situation men tung. :(...
Svar
11
· Visningar
2 175
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ tyvärr, jag lider av bukediarré för tillfället ;) har nu äntligen tagit mig i kragen och kommit i gång med träningen. och det känns...
Svar
5
· Visningar
1 249
Senast: Angel
·
Kropp & Själ Hur ser de ut? Hur tränar ni och vad? Hemma/gym? Tycker ni att det är pest och att ni helst skulle vilja slippa (men gör det ändå) eller...
2
Svar
33
· Visningar
4 501
Senast: LLaika
·
Kropp & Själ Allt på en gång, hänger det ihop? Jag har ju en inflammation under min dåliga tand, som dras nästa vecka på onsdag. Fick antibiotika...
Svar
0
· Visningar
1 963
Kropp & Själ Jag är väldigt förtjust i att använda riktig grädde i min matlagning. Gärna vispgrädde och i andra hand typ mellangrädde. Men så har...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
9 435
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ ... tar de ens emot en? Det är så att jag ska få en spiral insatt och naturligtvis har mensen prickat in den här helgen/veckan, jag...
Svar
2
· Visningar
1 352
Senast: Rhodugune
·
Kropp & Själ De här färgglada tejpet , är det någon som har provat de ? Jag testar det just nu då jag har ont i en av musklerna i benet ! där...
Svar
10
· Visningar
1 999
Kropp & Själ Är det någon gång man verkligen behöver sin smartphone är det ju när man är bortrest! :o Eftersom jag velat undvika att bli ruinerad...
Svar
5
· Visningar
1 279
Senast: svea
·
Kropp & Själ Jag var och fick borttaget ett födelsemärke igår. Efter ingreppet sattes det på ett riktigt stort plåster över såret (som kanske är 3 cm...
Svar
18
· Visningar
16 314
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag dricker oerhört sällan alkoholhaltiga drycker numera och när jag väl gör det så blir det tämligen måttliga mängder - typ en...
Svar
4
· Visningar
3 876
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Min pappa lider troligen av lungfibros:cry: Funderar nu om det finns någon här som har erfarenhet av sjukdomen, förloppet och olika...
Svar
6
· Visningar
4 984
Senast: fluffig
·
Kropp & Själ Hur vanligt förekommande är det? Jag har till och från i ett par månader haft hjärtklappning då och då, inte ofta så jag har inte...
Svar
12
· Visningar
4 220
Kropp & Själ Jag har torrt hår som fan. Har blekt det ett antal ggr, så det är ju skadat. Det blir statiskt med och blir fett efter 3 dagar i...
2 3
Svar
40
· Visningar
27 360
Senast: doglover
·
Kropp & Själ Är det någon här på buke som gjort en näsplastik och har lust att dela med sig av sin erfarenhet? Jag är nästan helt säker på att jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
13 225

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • FÅRtråden
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp