Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Jag har bjudit en kompis som fyller år på en resa nu i helgen , vi åker med min bil. Hon bor sex mil från mig och jag hade tänkt att...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 770
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Sambon och jag flyttar i morgon till hus (nu har jag nog tjatat om det här i varenda tråd jag skriver, men jag är bara så jäkla glad!)...
2
Svar
31
· Visningar
2 078
Senast: Idahoe
·
Relationer Nu får ni hjälpa mig att se detta ur en annan synvinkel än min. Har varit gift med min älskade man i 25 år. Vi reser mycket i jobbet...
21 22 23
Svar
445
· Visningar
32 174
Kropp & Själ Jag vet inte om "blygsamt" är rätt ord, men... Jag tittar på World's Strictest Parents, och episoden jag ser just nu är från Utah hos...
7 8 9
Svar
171
· Visningar
28 599
Äldre Som gammal hästtjej så har jag inprintat i huvudet att under jakten är man INTE i skogen. Men nu har vi fått "ärva" ett kantarellställe...
Svar
12
· Visningar
866
Senast: Aslan
·
Hemmet I stallet har jag en låda full med gamla fina träns och kandar. Tycker att det är synd att de ligger där helt bortglömda och ruttnar...
Svar
10
· Visningar
1 496
Senast: Mirre
·
Fritid Jag har råkat köpa en tröja som endast ska kemtvättas. :banghead: Materialet är 75% silke/25% ull. Vågar jag ändå vattentvätta den?
Svar
5
· Visningar
836
Äldre Snabb fundering ang det här med att andra folkmord ofta hamnar i skymundan jämfört med förintelsen - förintelsen var ju rätt sjukt...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 116
Senast: Sleepy
·
Kropp & Själ Fick en rejäl stukning i handen för drygt två veckor sedan. Har inte kunnat träna vanligt sen dess, men fundera på att jag eventuellt...
Svar
1
· Visningar
1 032
Senast: iNHALE
·
Äldre Skulle behöva höra lite från folk med erfarenhet, hur det går till med en bouppteckning? Min pappa avled för ca en månad sedan och vi...
2
Svar
21
· Visningar
1 905
Senast: Raderad medlem 94602
·
Fritid Hipp Hipp Hurra @Monstermom - det är din dag idag!!!! :bump::banana::bump::banana: Huuuur ska du fira den?? :D:p
Svar
4
· Visningar
665
Äldre Det kan väl inte bara vara jag som lider av grym beslutsångest ibland^^ När ni ska göra ett lite större köp, hur tänker ni då? Hur...
Svar
9
· Visningar
1 167
Senast: Krytera
·
Hemmet Hej buke! Hoppas jag lagt tråen på rätt ställe nu Är det någon som har koll på vad som gäller när man är oense med hyresvärden...
Svar
2
· Visningar
1 016
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Någon som har läst den boken? Vilka är era åsikter om den? Har precis börjat läsa och tycker det skall bli intressant att se vad den...
Svar
17
· Visningar
1 637
Senast: Tass
·
Kropp & Själ Vänner, jag går igenom någonting väldigt märkligt just nu och försöker få lite klarhet. Det är både lite svårt för mig själv att förstå...
Svar
17
· Visningar
1 377
Senast: Squie
·
  • Låst
Kropp & Själ Fortsättning av föregående tråd där vi diskuterar både högt och lågt om träning och hälsa samt peppar varandra. Alla är välkomna!
99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
99 291
Senast: cili
·
IT & mobiler Hej alla, jag lever kvar på stenåldern... Jag har en samsung-mobil och jag har ett abonnemang där det står att det ingår 3 GB surf. Jag...
Svar
3
· Visningar
725
Äldre Finns det några Blå stjärnor här?? Drömde i min ungdom om att gå med, men på den tiden trodde jag inte att jag kunde, av någon...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 741
Senast: Texaz
·
Äldre Jag la just en order på en hemsida online, och fick skriva in min Verified by Visa kod. När jag kommit till sista sidan stod det att ett...
Svar
5
· Visningar
6 906
Äldre Jag satt här hemma i min soffa, men min bebis jollrande på golvet och tänkte på att det nog är dags att sko hästen. Scrollade på...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 726
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp