Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Någon som provat botox mot huvudvärk? Får ni det på högkostnadsskyddet eller privat?
2
Svar
20
· Visningar
6 634
Äldre Om jag skulle vilja se tranorna när dom kommer till våren, hur ska jag tänka då? Boende? Finns det bra hotell nära? Stugby? Mat? Är det...
Svar
14
· Visningar
1 179
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag har akne. Det började med vanliga "pubertetsfinnar" i 11-12-årsåldern, som höll i sig genom högstadiet och upp i gymnasiet...
2
Svar
24
· Visningar
2 814
Kropp & Själ Har bokat en tripp till Madeira i slutet på november! Planen är att få in minst tre vandringsdagar i naturen och lite snorkling på den...
Svar
8
· Visningar
762
Senast: escodobe
·
Äldre Vi har haft fullt upp med allt annat och inte haft en tanke på detta och nu är det panik. Vad har man på sig? Jag har sett filmen och...
Svar
18
· Visningar
8 060
Senast: Trani
·
Äldre Kolasnören till den som vet till 100%.
Svar
17
· Visningar
1 705
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Vi har en hårtråd och en sminktråd men jag tycker vi behöver en skönhetstråd också där vi kan prata om olika skönhetsprodukter osv. :)
Svar
1
· Visningar
749
Senast: lisa412
·
Äldre Borgare är ett jävla pack! I ena andetaget så beskyller man SD för att vara rasistiskt och lovar dyrt och heligt att Sverige minsann ska...
Svar
19
· Visningar
1 405
Senast: Gammeln
·
Äldre Behöver lite tips på bra serier att kolla på när jag jobbar natt. Gillar allt från Breaking bad och True Blood, via MASH till Stolthet &...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 093
Fritid Köpte en beg. nikon d90 för ett tag sedan, funkat perfekt ihop med ett 50mm objektiv (utan autofokus i objektivet) och ett 55-200mm (med...
Svar
16
· Visningar
1 342
Senast: Pegasus63
·
Äldre Jag hade tänkt att ordna ett musikquizz/almänn tävling, för en konferens med jobbet om några veckor. Hade tänkt ha film-tema, för då går...
2
Svar
31
· Visningar
11 260
  • Låst
Äldre En tråd för att diskutera aktuella frågor och hur vår Regering jobbar med dem. Inleder med Statsministerns sommartal, som inkluderar en...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 390
Senast: Gunnar
·
Äldre Jag minns tre böcker från när jag var liten (tidigt - mitten av 90-talet, men böckerna kan mycket väl vara skrivna vid någon annan...
Svar
11
· Visningar
1 207
Senast: Manza
·
Kropp & Själ I mars-april jobbade jag i Norge. Duktig arbetstagare som jag var så åkte jag raka vägen till skattmasen och registrerade norskt...
Svar
19
· Visningar
2 023
Senast: Inglorion
·
Trädgård & Växter Ja, rubriken låter väl lite konstig men jag tänkte begrava min hunds aska i hästarnas sommarhage. Hon älskade verkligen att vara i...
Svar
13
· Visningar
2 300
Senast: vallhund
·
Relationer Jag har bjudit en kompis som fyller år på en resa nu i helgen , vi åker med min bil. Hon bor sex mil från mig och jag hade tänkt att...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 778
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Sambon och jag flyttar i morgon till hus (nu har jag nog tjatat om det här i varenda tråd jag skriver, men jag är bara så jäkla glad!)...
2
Svar
31
· Visningar
2 081
Senast: Idahoe
·
Relationer Nu får ni hjälpa mig att se detta ur en annan synvinkel än min. Har varit gift med min älskade man i 25 år. Vi reser mycket i jobbet...
21 22 23
Svar
445
· Visningar
32 201
Kropp & Själ Jag vet inte om "blygsamt" är rätt ord, men... Jag tittar på World's Strictest Parents, och episoden jag ser just nu är från Utah hos...
7 8 9
Svar
171
· Visningar
28 611
Äldre Som gammal hästtjej så har jag inprintat i huvudet att under jakten är man INTE i skogen. Men nu har vi fått "ärva" ett kantarellställe...
Svar
12
· Visningar
868
Senast: Aslan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp