Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Mina föräldrar skilde sig 2009.. Och har bråkat konstant om vem som ska ha vad. Så min mamma blanda in advokat och det blev bodelning...
Svar
0
· Visningar
1 121
Senast: Smurfoff
·
Relationer härmed vill jag tacka 1,2 till 1,57 miljarder satanister att jag inte får cykla in i landets hamnar
Svar
7
· Visningar
1 456
Senast: Malingo
·
Relationer Tog upp detta i en annan tråd men ingen nappade... Jag har fått inbjudan till twitter av en för mig totalt okänd person. så vitt jag...
Svar
5
· Visningar
1 172
Senast: lilstar
·
Relationer Hmm, ja jag vet inte om rubriken blev någon fullträff, men ska försöka förklara vad jag menar. Först och främst, jag är senior, men...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 973
Senast: Raderad medlem 6459
·
Relationer När flyttade ni ihop? Har börjat bli sugen på att ta upp det med pojkvännen. Är sugen på mer vardag ihop, har distansförhållande nu...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 938
Relationer Konstig rubrik men visste inte riktigt vad jag skulle skriva. Träffade en kille för ett par månader sedan, vi har inte hållet någon...
Svar
14
· Visningar
2 597
Senast: Raderad medlem 6459
·
Relationer Liten fundering: När någon har läst ens inlägg på chatt, står det då alltid t.ex. "visat sön 15.35," när personen i fråga har läst det...
Svar
9
· Visningar
4 813
Senast: lilstar
·
Relationer Min sambo är inte så bra på att köpa presenter direkt :p Men det här blev jag faktiskt lite ledsen av, han har alltid fått presenter...
Svar
9
· Visningar
2 298
Senast: Blueberry
·
Relationer En konstig fråga men jag är nyfiken! Har ni stängt av/blockat någon på fb-chatten? Av vilken/vilka anledningar har ni gjort det i...
Svar
11
· Visningar
7 857
Senast: _Elly_
·
Relationer Hej! Jag har träffat en helt fantastisk kille. Vi har flörtat länge och häromdagen när vi var på fest tillsammans och vi båda var...
Svar
16
· Visningar
2 722
Senast: Korven
·
Relationer Mina föräldrar är båda i 80-årsåldern och som många par i den generationen har de inte båda stått som ägare på hus, bilar mm. Pappa har...
Svar
1
· Visningar
1 720
Relationer Jag dejtar en underbar kille som jag gillar mycket. Men pga dålig erfarenhet med bland annat tidigare relationer så gör det hela mej...
Svar
5
· Visningar
1 549
Senast: ainasoja
·
Relationer Vad gör din partner som gör dig tokig? Och vad gör du som din partner irriterar sig på? Till exempel ovanor eller ticks. Min...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 851
Senast: Fan of Bill
·
Relationer Jag grubblar på vad som är schysst mot min partner och inte? Vi har varit tillsammans i ett par år, men bor inte ihop. Han säger att han...
Svar
12
· Visningar
2 953
Relationer har kommit i en knivig situation. en klasskompis har råkat ut för en olycka och hoppar på kryckor. Hon kan då inte ta sig till skolan...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 577
Senast: Lejonelle
·
Relationer Ja det känns verkligen som jag kört fast. Är Sambo sedan 1 år tillbaka, och vi har vart tillsammans i 2 år i Maj. Vi har ungefär samma...
Svar
3
· Visningar
2 213
Senast: MayGrace
·
Relationer Jag är något av den eviga singeln. När jag är på väg in i en relation så sparkar jag bakut och tar mig snabbt som blixten därifrån...
Svar
18
· Visningar
4 818
Senast: Riley
·
Relationer Har nu bott här en månad, söderom, men jag känner INGEN. Skulle varit roligt om man kunde få lära känna lite nytt folk, få komma sig ut...
Svar
6
· Visningar
1 558
Senast: Ava22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Störiga saker vi stör oss på, del 33
  • Vi som letar hus
  • Hat

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp